Ik heb ook een tientje, maar het was toch even zuur toen ik zag dat ik zooo close was AT099980 het moest dus wel fs zijn en de 8 moest een 7 zijn... Maar ik kwam in de buurt
Hij was in Friesland gevallen... het idee alleen al dat ik dat lot bijna had kunnen kopen... Verder zijn wij gelukkig in de liefde...dus zullen nooit de jackpot winnen
Een half lot gekregen, winst 5,00 En op zelf gekochte halve lot. 15,00 verlies Nou ja, we blijven vanavond maar thuis, doen de nette kleren vast aan dan zal ik naar jullie zwaaien als ik op tv kom en een mooie cheque in ontvangst nee
5 euro met 2 gekregen loten, 45 met een zelfgekocht straatje halve loten. Helaas weer eens niet veel dus haha
Hier ook helemaal niks gewonnen. Maar afgelopen heb ik een keer 37,50 gewonnen, dus ik doe maar gewoon alsof ik geen 30 euro over balk heb gesmeten .
dit keer is het 10 euro jeee met 2 halve loten......20 euro verlies dus. mar we blijven het proberen..... vorig jaar had ik ene keer 100 euro hihih dus wie weet........... als ik oud en grijs ben komt de jackpot vast een keer
Haha was heel grappig , ik was daar gister met vriend. Ik had die loten in me hand ik gillen , geloofde niemand me. Maar was dus echt waar!! Wel heel lief mag 1000 euro gebruiken voor een kinderwagen. En me broertje krijgt 1000 euro voor een auto.