Als je niets aardigs te zeggen hebt dan kun je ook gewoon niets zeggen. Tip voor sommige die dit duidelijk nog niet als goede voornemen hebben.....
Wij zijn 5,- rijker of 25 armer (door twee halve loten). Heb mij aangemeld voor de postcodekanjer. Heeft iemand Gaston al gespot in de straat?
5 EUR op een half lot we hadden een iets groter prijsje heel goed kunnen gebruiken... Ow well, volgend jaar beter!
Whahaha nee idd, ik denk half zp met ons. En de andere helft kent dr niet 😂 Heeft er hier ooit iemand wel eens een grotere prijs gewonnen?
Ik heb gewonnen! Nou ja, ik mag 17,50 innen, want ik heb 2 halve loten. Eigenlijk alleen maar verlies dus want had meer ingelegd dan de winst. Maar het dromen van 15miljoen was wel weer heerlijk
Haha dames rustig. Ik heb nooit gezegd dat ik een grote prijs heb gewonnen 😂. Wij hadden 10 euro! Maar daar kan je een hoop voor doen hoor. Een shirtje bij de primark, een pakje sigaretten, een happymeal, lekkere doos chocola, een klein doosje duplo. Dames wees blij met wat je hebt en ga eens zonder oordelen en beledigen het nieuwe jaar in en kijk wat voor moois je allemaal hebt! Daar kan geen geld tegen op! Gelukkig nieuw jaar!
Vriend had een straat gekocht, 260 ' gewonnen ', oftewel 40 verlies. Zonde geld ik wilde alleen een heel lot met -13 als laatste cijfers en als hij dat nou gewoon had gedaan dan hadden we 60 ' gewonnen', oftewel 30 winst
Jaja....je had ook gewoon meteen kunnen zeggen dat je 10 euro gewonnen hebt. Je kiest er zelf voor om te zeggen dat je niet gaat zeggen hoeveel je gewonnen hebt, maar dat je er een hoop leuk dingen voor kunt kopen. Je creert zelf ruimte voor speculaties en interpretaties. Ruimte, die gezien je verleden hier op zp, niet in je voordeel gaat spelen of je ppositieve reacties op gaat leveren. Ik vind dat je daar telkens weer hele vreemde keuzes in maakt. Zacht uitgedrukt
Verleden in posts of niet, het is leuk omschreven. En met 10 euro kun je een heleboel snoepjes oid kopen Zeg nu zelf: voldoende geld is prettig, maar als je zoveel hebt dat je alles kunt kopen wat te koop is, waar droom je dan nog van?
Bij ieder ander zou ik er hartelijk om lachen, bij lfo weet je gewoon dat het geen grap is, maar gewoon om te zieken. Dat maakt de toon van haar 2e bericht ook wel weer duidelijk. Daar heeft het gros op zp dan ook de nodige ervaringen mee