een straatje gekocht 250 verlies.. de standaard 50 euro 'gewonnen'. Helaas niks van vorig jaar geleerd, zelfde situatie toen. Maar ach, de spanning voor 5 hele minuten was dan wel weer leuk. proest! Voor de mensen die echt gewonnen hebben, geniet ervan! Heerlijk begin van het nieuwe jaar!
2 loten(1 gekocht en 1 gekregen) op beide 10 euro. Teleurstellend.... Jammer te lezen dat er (nog) niemand van hier 1 van de 250 Mini's gewonnen heeft
3 hele loten waarvan op 1 lot 100 euro. Ik vraag me alleen af of het eindcijfer 0 apart telt voor het tientje of dat al in die 100 euro in zit. Hadden namelijk 80 als eindcijfers.
Als er op 0 en op 80 wat is gevallen is die van 0 al verwerkt in de 80. Iedereen die 80 als eindcijfer heeft, heeft namelijk ook de 0.
Hier 50 gewonnen met een heel lot.. Ging voor de Mini maar die viel helaas niet op ons nummer 😥☺️
2 hele loten gekocht, op het ene lot 60 euro gewonnen en op het andere lot 10 euro, dus 10 euro winst 😂
Wat ik mij afvroeg; stel de mini wordt gewonnen door iemand met een half lot. Krijg je dan een halve mini? Of dingden alleen hele loten naar deze prijs?
Dat is eerder in het topic al genoemd toch? Dat je dan de helft van de dagwaarde uitgekeerd krijgt en dat dat +/- 10.000 is.
Hier met familie 3 straatjes (900 euro) en 1160 "gewonnen". 260 euro winst dus met 3 gezinnen 😂🤑