Ik opende nietsvermoedend videoland. En tadaaaaa. Daar stond ie ineens Vanaf vandaag dus een nieuw seizoen!
Ik heb de USA versie nog nooit gezien, is die heel anders dan de Nederlandse? De Nederlandse vind ik tegenwoordig best saai haha.
Ja ik vind het leuker! De insteek is wat serieuzer (voor zover mogelijk ) en de presentator gaat ook echt in gesprek met de kandidaten enzo. Echt de moeite waard!
Eerste aflevering gezien, ben benieuwd naar de volgende.. Van die ene vrijgezelle vent kreeg ik gelijk de kriebels, die Ray Rock ofzo. Wat is hij irritant aanwezig en een blaaskaak.
Hier ook de aflevering gezien. Haha ja echt vreselijk zo’n man . Echt teveel aanwezig en denkt dat ie leuk is ->not. Ik kan er niks aan doen maar blijf me af aan vragen wat die ene kandidate onderhuids op haar voorhoofd heeft staan?… lijkt wel een halve maan of iets dergelijks. Zou het een tattoo - achting iets zijn?
Jaaa heerlijk weer een nieuw seizoen! Zo lekker overdreven altijd die Amerikanen, love it. Je weet al welke koppels uit elkaar gaan en dat de onzekere er beter uit komen met een veel leuker iemand
Nou heb net de tweede aflevering gekeken. Wat een stom eind, het is ineens afgelopen! Weer een week wachten
Heel raar eind inderdaad! Ik vind tot nu toe geen enkel stel echt leuk bij elkaar, zou je niks verbazen als niemand bij elkaar blijft.
Heb dit seizoen heel erg het gevoel dat mensen niet bezig zijn met hun eigen relatie kritisch bekijken, maar zo snel mogelijk vallen voor de vrijgezellen...