stabiel gewicht

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door susanne1979, 13 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Hoi

Ik heb me vanmorgen gewogen (doet mijn vk nl niet) en ik weeg al zeker 4 wkn 81,4 kg.
    Ik dacht dat ik elke week wel wat aan moest komen.. maar blijf nu stabiel op dit gewicht staan (niet dat ik het erg vind hoor.. wat er niet aan komt , hoeft er ook niet af!) Maar bij Lisa was ik in totaal 16 kg aangekomen...

Zou het kunnen door het warme weer, dat ik nu veel meer drink dan anders?? Ik hou nl ook nog vocht vast.. dus echt veel aangekomen ben ik niet...

Of hoef je niet perse elke week aan te komen??

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Susanne,

je hoeft zeker niet elke week aan te komen. Het kan zeker met het warme weer te maken hebben en met veel drinken dat je minder aankomt. Geen probleem. De baby pakt toch wat ie nodig heeft. Probeer wel gezond te eten, dat je alle vitamines binnenkrijgt. Als verloskundigen hechten we eigenlijk geen waarde aan hoeveel je aankomt, we doen er niets mee. Het verschilt ook heel sterk per persoon. Belangrijk is eigenlijk alleen dat je niet te veel afvalt.
    Geen zorgen dus!

Mirjam

3. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ja dat dacht ik al! Bedankt weer!!!

Deel Deze Pagina