Stabiel kaartje.

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door L2092, 27 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L2092

    L2092 Actief lid

    20 aug 2017
    289
    138
    43
    Vrouw
    Goedemorgen!

    Ik heb nog niet eerder zó’n stabiel kaartje gehad.
    Mijn verstand weet dat het niks hoeft te zeggen, maar ben toch benieuwd wat jullie ervaring is.
    Je probeert toch ergens hoop uit te halen ;).
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Ziet er mooi uit met die stijging. Het zegt niet altijd wat (alleen als je vergelijking wellicht met andere zwangerschappen Maar zelfs dat kan veranderen heb ik nu ondervonden). Stabiel zegt niets helaas, die heb ik als ik zwanger ben en als ik niet zwanger ben.
    Is het een heel ander kaartje dan anders?
     
  3. L2092

    L2092 Actief lid

    20 aug 2017
    289
    138
    43
    Vrouw
    Nee ergens wist ik dat ook wel natuurlijk..
    Ja het is wel een heel ander kaartje, voorheen was hij behoorlijk piekerig en met grotere temperatuursverschillen. En dat terwijl ik niks anders doe nu :).
     
  4. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Ik hoop het voor je!
     
  5. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    Volgens mij heeft de mooiheid en het aantal pieken en dalen niks met een zwangerschap te maken, eerder met je slaapomstandigheden zoals temperatuur van de kamer en je slaapkwaliteit. Zo is het de afgelopen tijd minder benauwd, dat heeft invloed op je temperatuur. Wel het feit dat hij vooralsnog mooi hoog blijft is een goed teken, maar dat kan zomaar de dag voor je NOD of op je NOD opeens weer dalen.

    Temperatuur je eigenlijk pas altijd zo laat in je cyclus? Om een goed beeld te krijgen zou ik ook tijdens je menstruatie etc tempen.
     

Deel Deze Pagina