hoi meiden, ik zit vandaag 12dpo alle rondes (8) zakt mijn temperatuur die dag flink om vervolgens die dag of de dag erna ongesteld te worden. Vandaag is mijn temp maar klein beetje gezakt, in vergelijking met de andere rondes (zie mijn kaartje voor een beter beeld) http://www.fertilityfriend.com/home/329b16 Ik heb aardig wat "symptoompjes" die mij soms even aan het twijfelen brengen, maar mijn lichaam heeft al vaker nep kwaaltjes afgegeven dus hij maakt mij (in ronde 13) niet zomaar meer gek hihi8) ik hoopte aan me temp vandaag te kunnen zien of het nou raak of niet raak was hahahha... maar nu weet ik het niet meer... gister op 11dpo was me test ngeatief.... Als jullie puur naar mijn kaarrtje kijken? Wat is dan jullie mening? Zou er nog een kansje zijn, of zal deze daling ook zeggen dat het over is?!
Hihi ik temp al behoorlijk lang, maar een trifasische lijn??? Tjah.. ik ben erg benieuwd! Voel ook zoveel onbekends in mijn onderbuik en dacht blaasont. te hebben maar laten testen en dit is het niet op 8dpo heb ik vreselijke buikpijn gehad 30min lang. De huisarst dacht aan een eventuele innesteling. Dus deze ronde vind ik het toch weer keertje extra spannend (ronde 13) Ik trap er niet vaak meer in, heb al zoveel gevoeld in het jaar dat we bezig zijn... maar toch.... En ja dan zo'n ander kaartje.
Ik zal het hier zeker ook laten weten! Ik heb hoop als die morgen nog hoog is maar denk dat hij dan even lekker gek doet en ipv van vandaag morgen pas echt gaat zakken.. al zou dat wel eerste lkeer zijn hihi... ik ga nu zo brunchen (lekker misselijk hahaha, heel fijn!)
hoi lieverds, me temp is weer iets gestegen.... maar wel een nega test.... ik weet het niet meer.... ga maar op me gevoel af (niet zwanger) en we zullen het wel zien....
ik vind het er nog steeds erg hoopvol uitzien. Ook omdat je LF de laatste tijd rond de 13 dagen was... Ik duim verder
Dankje doe maar! hoop dat het mag helpen... Ik word gek van de steekjes in me onderbuik/bm maar kan van beide zijn: klaar maken ongi(alleen nog nooit gehad) of zwanger zijn maar dan zou test al wel posi geweest zijn lijkt me