Eisprong geweest? Of nog niet?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by zilla, Jan 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zilla

zilla Actief lid

Jul 6, 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames!
    Willen jullie even meekijken? Dit is nu de 3e maand dat ik temperatuur. De vorige 2 rondes had ik een hele mooie dip voor mijn ei en een hele sterke stijging daarna.

Maar deze ronde zie ik daar nog niks van terug. Op dag 14 had ik een dip (en ik dacht dus mn eisprong, ook aan slijm te zien) maar mijn temperatuur wil maar niet omhoog! Wat is hier aan de hand? Is mijn ei al wel geweest, of moet hij nog komen?

(als hij nog moet komen hoop ik dat hij tot zaterdag wacht, dan is mijn man pas weer terug ;))

2. z0nne

z0nne Niet meer actief

Het kan wel zijn dat ff nog een eisprong aangeeft, even je temp morgen afwachten.. ik denk dat als die 37gr is morgen je wel een kruis op je kaartje hebt staan ;) ik ben benieuwd naar je temp morgen ;)

3. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

Apr 20, 2011
    8,087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ik vraag me af of FF een kruis zet als het morgen 37 gr is.
    Ik denk dat ie twijfelt omdat de temps van vandaag en gister gelijk zijn aan die van CD6 t/m 10.
    Maar niets is onmogelijk, ben wel nieuwsgierig hoe t verder loopt :)

4. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Lastig! Durf ook geen antwoord te geven omdat ik zelf een beetje in het zelfde schuitje zit. Paar dagen geleden flinke dip, lichte ovulatiepijn en vruchtbaar slijm, maar toch geen stijging! Nu weer het zelfde; eergister een een mooie, flinke dip, loop al 3 dagen met behoorlijke ovulatiepijn, vruchtbaarslijm en een hoge,zachte bmm maar weer geen echte stijging!

5. zilla

zilla Actief lid

Jul 6, 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden, dank jullie wel voor jullie antwoord!

Vanmorgen was mijn temperatuur slechts 1 tiende gestegen (naar 36,7) dus ik ben nog niet veel wijzer. Afgaande op mijn afscheiding en wat ik voel in mijn buik (geen zijsteek/ovulatiepijn meer, maar sinds gisteren juist pijn achter schaambot) ga ik er toch maar vanuit dat mijn ei maandag geweest is. Ik blijf wel braaf door temperaturen, dus wie weet zie ik volgende week ineens een duidelijk ei. We zullen zien!!

@ charity hoe is het nu bij jou? Kan ik ergens jouw grafiek inzien?

6. moisie

moisie Bekend lid

Jan 10, 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou denken dat je ei op dag 16 was, maar kan het mis hebben natuurlijk. Ik zie dat je ook al een tijdje bezig bent; balen he?

7. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    1,379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    Als ik je kaartje bekijk zou ik net als Moisie zeggen dat je ei op CD 16 is geweest ;)

8. zilla

zilla Actief lid

Jul 6, 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel meiden, daar ga ik nu ook maar even vanuit! Klopt ook met hoe ik me voel en natuurlijk mn afscheiding (want die heb ik nu niet meer). Als het inderdaad CD 16 was, dan maken we nog wat kans met ons geklus op dag 14 ;) Ik hou jullie op de hoogte ;)

9. zilla

zilla Actief lid

Jul 6, 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen! ;) Ik denk dat mn eisprong toch nog niet geweest is (ongeacht afscheiding of wat ik voel) want temp was weer gedaald vanmorgen... Snap er niks meer van. Hopelijk dan nog een ei dit weekend!

10. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

Jan 7, 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Ik kan je kaartje nu niet zien, iets met de server, hebben meer daar last van?

11. zilla

zilla Actief lid

Jul 6, 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    @deesjebeesje ehm geen idee, ik kan hem gewoon zien, net als jouw kaartje trouwens. Die ziet er goed uit meis!! Wow, spannend!

12. zilla

zilla Actief lid

Jul 6, 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dames, vandaag op dag 23 een temperatuurverhoging van 4 tiende, zou hij dan toch gisteren geweest zijn?! Dan heeft ie wel netjes op mijn man gewacht, haha ;)

Hou jullie op de hoogte!

Share This Page