De vakantie is weer achter de rug , dus de volgende vakantie moet geboekt worden. We zijn dit jaar met de caravan weggeweest. Maar dit is niet zo goed bevallen. Volgend jaar willen we graag een stacaravan huren. Of als alternatief een tent met alles erop en eraan. Maar ik kom er echt niet uit. De prijzen zijn zo schrikbarend hoog! 2500,- is heel normaal. Dat vind ik iets te prijzig. Wie weet een mooie betaalbare camping? De camping moet in ieder geval een zwembad hebben, en het liefst aan de zee liggen. Graag jullie tips!
Wij gaan al jaren naar www.eldelfinverde.com Grote camping. Drukte kan je opzoeken hoef je niet te doen. Direct aan zee groot zwembad. Veel faciliteiten. Ow een tip kijk eens bij aanbieders als vrij uit, vacans soleil Scheelt vaak veel via de camping is niet altijd voordeliger
In het voorseizoen is het een stuk goedkoper dan in het hoofdseizoen. Vaak hebben campings en bijv vacansoleil enz dan ook nog aanbiedingen zoals een week gratis. Maar bij de meeste campings kun je volgens mij pas reserveren vanaf ergens in december geloof ik. De grote campings dan, hebben wij 3 jaar geleden gemerkt. Wij zijn dit jaar naar de Dordogne geweest, camping Le Pech Charmant. Een geweldige camping voor kinderen! Wel veel Nederlanders