Hoi dames Weer eentje we willen in april 2015 naar centerparcs We gaan in nov naar de kempervennen hier gaan we 1x per jaar heen dus voor april willen we wat anders. Het heijderbos zijn we vorig jaar geweest dat vonden wij niet zo. Nu twijfelen we tussen Meerdal ben ik al vaker geweest Eemhof nog nooit geweest Huttenheugte ook nog nooit geweest. Ik ga met mijn man en met mijn hond. Welk parc vinden jullie het leukste en waarom?
Meerdal ben ik nog niet geweest, maar wel huttenheugte en eemhof. Met zn 2tjes plus hond is eemhof leuker denk ik. Huttenheugte is een park rondom een grote vijver/meer. 1 weg er omheen en geen autovrij park. Met een hond is het niet zo leuk wandelen vind ik. Eemhof heeft geen plaza waar alle winkels en terrasjes onder 1 dak bevinden, dat vind ik zelf minder. Maar je kunt wel heel makkelijk van het park af en langs de dijk/water lopen. Dat zou voor een hond weer wel heel leuk zijn.
Huttenheugte vond ik minder leuk, niet autovrij, erg irritant als het regent, dan crosst iedereen in de auto naar de market dome... Het zwembad van de eemhof vind ik het mooiste van alle parken. En ook erg mooi groen, je kan er lekker wandelen. Alleen jammer dat er geen market dome is, dat vind ik een gemis. Vossenmeren heeft de mooiste market dome, aardig zwembad. In het heiderbos vonden we de jungle dome juist weer erg mooi. Meerdal vonden we het zwembad minder en de witte herten weer erg leuk kempervennen was ook lekker wandelen, veel wandelpaden naast de wegen. Alleen het huisje was mega klein. succes met je keus!