Afgelopen zomer zouden we naar Frankrijk, maar helaas niet doorgegaan wegens Corona. We hopen toch echt aankomende zomer heen te kunnen gaan. Nu lijkt mij deze camping enorm leuk, vooral voor onze 2 pubers van 14 en 12 jaar. Heeft iemand ervaring met deze camping? En wat is nou het mooiste plekje ? We moeten een accommodatie huren, we hebben zelf geen eigen caravan. Liefs Tumtummetje
Wij hebben hier vorig jaar echt een geweldige week gehad en willen zeker weer terug! Camping is echt supermooi, zwembad, restaurant en animatie heel leuk, strand aan de camping ook top. Verder kun je met een treintje naar Canet vanaf de camping, leuk plaatsje vlakbij. Daar een nog mooier strand We hadden via eurocamp een luxe stacaravan geboekt voor 6 personen (Azure dacht ik) voor komend jaar, maar helaas is dat door hun geannuleerd. As zondag op maandagnacht komen de prijzen op de website van brasilia zelf voor het komende jaar dus ik hoop dat we dan kunnen boeken. Het gaat altijd enorm hard want mensen kunnen bij vertrek van de camping alvast voor volgend jaar vast laten leggen dus er blijft meestal weinig over in het hoogseizoen.
Weet je ook waarom het geannuleerd is door Eurocamp? Ik heb zelf Venue holidays op het oog, weet je zo of die op een mooie plek staan? Ik ga sowieso maandag proberen, zag het idd op de site