Het bed is offwhite van kleur en het nachtkastje antique roze, de muren op de kamer worden ook roze met krijtverf, Vinden jullie het bij elkaar passen? Ik kan het nachtkastje namelijk maar binnen een week ruilen en kamer van dochter is pas met een week of 3 klaar.
Kan prima vind ik. Juist wel leuk. De stijl lijkt erg op elkaar en als je het leuk styled verder, zodat het helemaal matcht dan kan het prima.
Wat een enig nachtkastje. Mag ik vragen waar je dat vandaan hebt? Mijn dochter zou het geweldig vinden.
Sorry ik vind het wat minder. Beide zijn leuk, maar mijn voorkeur gaat naar dat kastje, ik zou het bed schuren en een oudere look geven zodat het wel mooi past, vind het nu oud en nieuw in zelfde stijl zonder zelfde gevoel.
Nachtkastje helemaal niet doen, zou het combineneren met iets strakkers, als een houten krukje met koperen pootjes ofzo. In een contrasterende kleur als mint of knalgeel.
Ja dat kan ook. Is net welke van de twee haar meer trekt, daarom zei ik voor mij persoonlijk het nachtkastje zo te laten en het bed aanpassen. Andersom is denk ik zonde, ik kan het zo niet goed zien, maar als dat kastje antiek is ipv nieuw maar die look gegeven dan zou ik het kastje echt zo laten, is het kastje wel gewoon nieuwe maak dan vind ik het ook wel een goed idee wat Macy77 zegt. Een industrieelkastje zou ook mooi bij dit bed staan.
Mee eens. Ik vind het een heel leuk kastje. Ik vind het bed sowieso wat minder, zou het kastje eerder combineren met een spijlenbed, of misschien steigerhout...
Ja dat zou kunnen; dat is inderdaad een kwestie van smaak. Ik snap de ik-wil-het-oud-doen-lijken-hype niet zo goed. Als ik oude meubels had gewild, had ik mijn oude meubels wel gehouden. Ik hou zelf meer van het egaal nieuw-lijkende spul. Gewoon wat strakker. En dan ook wit/landelijk of hoe je het ook noemt, maar gewoon in 1 kleur. Dat stoten en hoekjes etc. komt hier vanzelf wel na lang gebruik. Ik betaal geen hoofdprijs voor witte meubels met stoten, hoekjes, verwassen/verweerd, versleten kleuren etc. En tegenwoordig vragen ze dat wel. Echt apart. Maar ik geef toe dat ik de kapotte spijkerbroek-rage ook niet begrijp. Ik denk ook altijd: ga eens een nieuwe broek kopen ofzo. Ik snap niet waarom je een broek zou kopen met gaten er in. Tenzij het hoog zomer is en je een ludiek airco-systeem wil hebben, maar dan zijn shorts altijd nog goedkoper.