Tips gezocht. 1 nacht weg met kids en schoonmoeder

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Saar22, 14 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik wil graag een nachtje weg met de kinderen en wil dan mijn schoonmoeder meenemen. Ik ben op zoek naar een geschikte slaapplek, maar dat valt nog niet mee. Ik wil eigenlijk min. 2 slaapkamers hebben zodat mijn schoonmoeder een eigen kamer heeft en ik met de kids ook een kamer (moet dan een slaaptentje naast het bed komen en dochter bij mij in bed).

Een idee van mij is een hooiberghut, maar goed dat vind ik wel koud in de winter (heb overigens niet perse een seizoen in gedachten) en je zit in 1 ruimte. Vind ik niet zo praktisch 's avonds.

Hebben jullie tips voor accommodaties liefst ook nog een beetje betaalbaar?

2. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.261
    11.868
    113
    Holiday inn in Leiden heeft fijne grote familiekamers. Daar staan twee tweepersoons bedden in. En die kun je ook twee aan elkaar krijgen met een loopneus er tussen. Ze hebben daar ook een binnenzwembad en binnenspeelruimte. Het restaurant is ook goed. En als uitje zou je naar Naturalis kunnen gaan. Erg leuk.

3. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bedankt voor je tip Syane. Ik wil alleen eigenlijk 2 ruimtes hebben.
    Qua faciliteiten is het wel heel leuk. Ik hou hem even in gedachten.

4. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.615
    1.156
    113
    center parcs? landal? zo'n soort huisje, dan heb je verschillende slaapkamers en nog een gewone woonkamer/keuken

5. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.261
    11.868
    113
    Denk dat dat daar ook wel kan. Gewone kamers zullen ze daar ook vast hebben.

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Nicole: Bij centerparcs/landal/etc. kun je niet voor 1 nachtje boeken. Een midweek vind ik wat te veel van het goede.

Syane: Ik ben echt op zoek naar iets wat aan elkaar zit. Als de kids dan 's avonds tegen 7 uur naar bed gaan kunnen wij er naast lekker rustig een glaasje drinken. Ik vind het geen prettig idee als de kids in een hotelkamer ernaast liggen met de deur op de gang.

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Bij een 'dubbele' hotelkamer zit er ook een deur in jouw kamer. Dus jij hebt een deur naar de gang, zij hebben een deur naar de gang en in het midden zit ook een deur naar jullie kamers.

8. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Oké. Zal eens informeren bij holliday inn.

9. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.261
    11.868
    113
    Klopt en die deur naar de gang kan je op slot maken dan he.
    Ik zou gewoon het hotel eens bellen.
    Van der Valk heeft ook altijd mooie hotels met veel faciliteiten. Je zou ook hen kunnen bellen en vragen om mee te denken.

10. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bedankt Syane voor alle tips.

Ik denk dat ik gezien de prijzen toch maar ga kijken naar een midweek op een vakantiepark. Wie weet maar combineren met een paar nachtjes met mijn moeder. Heb ik gelijk 2 vliegen in 1 klap.

11. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.261
    11.868
    113
    Ja, als dat kan en je kunt buiten het vakantieseizoen gaan dan ben je goedkoop uit. Je kunt ook kijken of je bij de Hema, als de actie er weer is ergens na de zomervakantie een voucher kunt kopen. Is erg goedkoop (139 euro voor een midweek incl. beddegoed en reserveringskosten excl toeristenbelasting). Dan ben je zo rond de 160 euro kwijt voor een 4 of 6 persoonshuisje bij Landal.

12. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Inderdaad, daar kan ik wel op wachten. Maar heel erg bedankt voor de goede hulp. En wie weet doen we het samen met onze kinderen wel een keer, want het ziet er onwijs leuk uit!

Deel Deze Pagina