Ik zou het ook niet doen.. Vroegah slikte we stackers op feesten om het drugs effect te krijgen. Kan je niet in samen werken met een dietiste en een fysio iets proberen? Of heb je daar de mogelijkheid niet toe? Ik ben nu ook aan het afvallen, en door 6 maal per dag te eten, alleen maar water te drinken en niet snoepen ben ik al 10 kilo kwijt geraakt in 2 maanden.
Ik weet nog dat ik die dingen nam, ik heel erg begon te trillen. Weet gewoon helemaal naar, voelde mezelf alsof ik ineens binnen 2 seconden een goede griep te pakken had gekregen... Heb t potje gelijk weggegooid. En ja, zoals al eerder in dit topic naar voren kwam. Als het écht zo'n goed medicijn was/is, waarom raden doktoren het dan af
Meid laat sommige mensen maar lullen, mijn man heeft ook gerevalideerd en kan ook door zn ziekte bijna niet sporten, wel wat simpele bewegingen of oefeningen, maar ik weet hoe rot dat is! Als het gaat om de stackers, ik zal eerlijk zijn ik heb ze zelf een paar maanden geslikt in het verleden en ben toen 12 kilo kwijtgeraakt en ik had geen bijverschijnselen maaaar denk dat ik een vd weinigen ben, tis ontzettend slecht voor je hart, vriendin van mn zusje heeft pas ook bij de spoedpost gelegen, die slikt ook zoiets. Gewoon NIET doen, geen onnodige risicos nemen meid! Succes met het vinden naar een goed alternatief x
Waarom wil je stackers slikken ? Ik heb ze vroeger lange tijd geslikt, kan je vertellen dat je er veel energie van krijgt, maar je zult ook je niet bepaald helder voelen. (beetje zelfde effect als speed) Ik werd er hyper van en trillerig. Ook nare gevoelens van gekregen. Ze waren wel handig als je een nacht moest doorhalen zeg maar.. Door de energieboost. Heb ze later nog eens proberen te kopen, maar ze verkoper wilde ze niet meegeven omdat ik nogal jong was. (wel boven 21 jr) en hij vertelde dat het zeer ongezond was. Heb de rest van het topic niet gelezen overigs, dus reactie is op de beginpost. Vind het trouwens vreemd dat de PABO zoiets verkoopt..