Lieve meiden, Helaas heeft Meliske ons bij de aprilmama's moeten verlaten. Zij had al een weekje haar mooie meisje niet gevoeld en is daarmee gister naar de vk gegaan. Daar kreeg zij de bevestiging van wat zij al vermoedde: hun mooie meisje leeft niet meer. Hun mooie meisje is dus bij 26w gestorven. Vandaag moest ze naar het ZH. Lieve Meliske, we denken aan je. En weet dat we er altijd voor je zijn. Liefs namens de aprillers.
Lieve meliske, Woorden schieten te kort. Ik wil je heel veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd. Heel veel liefs, Tascha en man
Lieve Meliske, Nogmaals heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd. Ik denk aan jullie! Hele dikke knuffel! Zorra en vriend
Lieve Meliske en vriend, Nog steeds ben ik er stil van en wil jullie veel sterkte wensen. Kan me niet indenken hoe groot het gemis moet zijn als je het zelf meemaakt... Veel sterkte deze komende tijd. We zullen je missen bij de aprilmama's... Liefs Pientje
Lieve Meliske, Mijn man en ik denken constant aan jullie. Er gaat geen minuut van de dag voorbij of jullie zitten niet in ons hoofd. We willen jullie heel veel sterkte wensen met dit verdriet. Liefs Janne en man
wat een verdrietig bericht.. zo oneerlijk.. lieve meliske (en vriend) ik denk aan je.. dikke kus Natasja
Het nieuws sloeg in als een bom Hier zijn gewoon geen woorden voor. Meer dan steun en liefde kan ik jullie niet toewensen. Onze gedachten zijn bij jullie en hopelijk putten jullie kracht uit alle steun die jullie zullen krijgen. Heel veel liefs en sterkte
Zoals Janne het mooi verwoordt heeft heel veel sterkte en we zijn er voor je al is het over langere tijd pas.
lieve melis en partner, nogmaals heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke periode en weet dat we in gedachten bij jullie zijn...we zullen je missen bij de april mama's... dikke kus en knuffel, Annabel en Frederik Janna en Janis xxx
He bah wat vervelend nieuws zeg en ze was al zo ver :x Is gewoon niet eerlijk Veel sterkte meid en ookvoor je man