Zit nu met 2 intertoys boeken op schoot te kijken voor je, hihihhi ze hebben o.a.: supermarkt kassa met microfoon: 10,99 prinsessenjurk : 9,99 een kap- en make-up pop : 17,99 baby pop: 14,99 babyborn maxi cosi: 12,98 Barbie spullen/barbies : prijs tussen de 8,99 en 30 euro Bratz poppen: prijs tussen 9,99 en 25 euro zie ook een hoop crea spullen, niet eens echt duur weet alleen niet of ze creatief is?
nou simpel toch meid... ze heeft gezegd dat ze disney heel leuk vindt en overal welke speelgoedwinkel je ook binnenloopt zelfs de zeeman heeft op het moment veel dingen van disney ben je gauw klaar...en je voldoet nog aan haar wensen ook...
Je hebt bij de kruidvat ook super leuke dingen voor meiden! Als je ook maar iets van princessen serie koopt zijn ze helemaal gelukkig! Bijv. een rugzakje en broodtrommeltje en drinkbeker leuk voor school en voor haar!
hihi, jeetje dat was ook weer niet de bedoeling... zit ik jouw van je werk te houden omdat ik niet weet wat ik moet kopen nou ja iig, heb ik een puzzel bol van disney, broodtrommel van disney , een staafje met disney snoepje en een pakket waarin soort schuimrubber zit gekocht. kan ze lekker creatief zijn. nogmaals bedankt voor het meedenken .