Ik ben er perongeluk achter gekomen dat mijn vriend een verjaardagsfeest voor mij organiseert. Ik weet zelfs de datum waarop het gegeven word. Moet ik het vertellen of doen alsof ik van niks weet? Ik neig naar het laatste, al voel ik me wel schuldig dat ik dan net alsof moet doen dat het een verassing is.
Ik zou echt doen alsof ik van niks weet..😁 Maar ik kan dat ook wel goed haha. Zelf ook zoiets soortgelijks wel eens meegemaakt. Ik hield me voor, dat het leuke voor diegene die het organiseerde er anders wel ver af was.
Ik zou niks zeggen maar achteraf zeggen dat je wel iets in de gaten had maar dat je niet wist wat het was. Dan hoef je niet helemaal verrast te doen maar dan doe je gewoon net of alle stukjes nu op zijn plaats vallen. Zo deed ik dat ook bij mijn babyshower. Niemand had door dat ik het allang wist ondanks dat ik een hele slechte leugenaar ben. 😄
Ik zou ook doen alsof ik van niks weet. Vind het anders zo sneu voor iedereen die er moeite in heeft gestoken. Het is een bekend verhaal voor mij haha.. ik wist iig wel dat ik op de dag zelf er niet slodderig uit hoefde te zien, zo probeerde ik het goed te praten voor mezelf
Ik zou dan weer Nie kunnen doen en volhouden als ik van niks weet Maar egt ongelooflijk jammer dat je er achter bent gekomen
Ik zou ook niks zeggen. En ik zou het fijn vinden dat ik van tevoren nog even m'n huis kan opruimen/schoonmaken en m'n haar en outfit kan doen..
Ik hen niks gezegd met mijn babyshower. Wel stiekem fijn dat ishet wist want ik kon extra poetsen en had me leuk opgemaakt/aangekleed. Achteraf alleen verteld aan mijn man dat ik het wist.
Ik zou het achteraf door laten schemeren dat je een vermoeden had. Qua invulling weet je verder niet toch, dus toch nog een verrassing!
Ik zou niks zeggen. Als ik een verrassingsfeest voor mijn man zou organiseren, zou het mij ook gaan om het verrassingselement en niet alleen om het feest. Best sneu als dat stukje voor hem dan weg is. Ik zou dus doen alsof ik van niks weet
Haha pas ook in hetzelfde schuitje gezeten. Ik heb niks gezegd want anders is de lol voor hem er helemaal af. Je weet niet hoe lang hij er al mee bezig is. Proberen te doen of je van niks weet, is hier gedeeltelijk gelukt. Hahaha ik denk dat sommige mensen aan mij hebben gezien dat ik het al wist. Maar daar is de pret niet minder om geworden. Want ook al weet je het, als de mensen daar dan staan is de verrassing toch echt heel groot. Maar wel heel leuk dat hij dat doet voor je!!
Ik zou niks zeggen en doen alsof je van niks weet. Anders is het ook zo lullig voor iedereen die moeite heeft gedaan en dan is de lol er ook voor iedereen af.
ja, ik zou ook doen of ik niks wist (gun hem die lol) en ook achteraf zou ik niks zeggen. Gewoon laten gebeuren, van genieten en toevallig je leukste outfitje aanhebben die dag. Maar niet TE opgesmukt, anders hebben ze je door, haha
Bij een ver-assing zou ik het wel zeggen, dat wil ik niet. Een ver-rassing zou ik proberen te doen alsof ik niks wist
Ik zou doen alsof want anders is het voor iedereen niet leuk meer en dat zou zonder zijn en misschien kan jij hem weer verassen door er spectaculair naar toe te gaan.(verkleed of zo) Speciaal voor hem om hem te bedanken. Dus wie verast nou wie hihi.
Ik ben wel benieuwd hoe je erachter bent gekomen. Heeft iemand zijn mond voorbij gepraat? Ik denk dat ik ook zou doen alsof ik het niet wist en achteraf aangeven dat ik al wel iets vermoedde.
Ik ga niks zeggen en doen alsof ik van niks weet Mei2013mama ik heb perongeluk iets gelezen wat open stond in zijn WhatsApp toen ik zijn telefoon pakte. Ik heb toen het gesprek weg geklikt en zag toen dat ie met mijn beste vriendin had geappt waarin ik kon zien staan dat zij als laatst stuurde "is goed ik app haar wel even" en zij appte mij vervolgens een dag later of ik ergens mee naar toe ging. 😅
Wat lief van je man! Bij had iemand m'n vrijgezellenfeestje verklapt. Hrb gedaan of m'n neus bloedde..