Bij een week of 5, met 6 weken werd het echt een wat bewuster lachje. Nu lacht hij al een tijd de hele dag door en mèt geluid .
met 8 en een halve week een brede glimlach. Voor deze tijd moest ik echt veel moeite doen. Je hoeft nu alleen maar vriendelijk te kijken en te praten tegen hem, en dan krijg je een mooie lach en soms ook met geluid! Dat is zo schattig!
Hier met 5 weken echt het bewuste lachje. Daarvoor deed hij het ook al een beetje maar nog niet echt bewust, was meer toeval denk ik . Nu lacht hij hele dagen door en sinds deze week ook met wat geluidjes.
met 3 weken, helaas was die niet voor papa en mama maar voor opa en oma. dus dat moeten we maar geloven. maar 4 dagen later ook bij papa en mama. onze kleine doet wel vaker dingen eerst bij opa en oma, zo ook het op de buik rollen zonder hulp. vaak denk ik dan, willen jullie het te graag??? maar dan doet ukkepuk het thuis ook nog even om te bewijzen dat opa en oma niet opscheppen
Hier bij 8 weken... schijnt ook afhankelijk te zijn van of je kind op de uitgerekende datum geboren is of eerder/ later.. Lachstuipen al met 1 week ofzo, echt een lachje naar aanleiding van iets dus met 8 weken. Hij is er een tijd lang heel zuinig mee geweest, maar vanaf ca 3 maanden is het een echt lachebekje!!
Hier met 6/7 weken echt bewust. Nu lacht hij best veel. Al moet ik er af en toe nog wel een beetje moeite voor doen om er een lachje vanaf te krijgen. Je moet me dan eens bezig zien...