Hoi dames Wij hebben afgelopen Zondag onze lange muur met aangrenzend keuken muur. Dus muur boven keukenblok newport green gesaust. Alleen de overkant is geen lange muur. zijn een paar muren en deuren en ramen openslaande deuren. muur waar houtkachel staat tv staat en wenteltrap moet dus een nieuw kleurtje Had een witte saus gekocht fresh linen maar die valt zo tegen. Leek op t kaartje warm maar in t echt heel koel. Nu zit ik maar te malen wat voor kleur? Gewoon wit maar welke wit willen niet gele maar wel warm Of een andere kleur? want bij newport green past Het is een vergrijsd groene kleur Iemand idee'en tips? Alvast bedankt!
Nijntje heb jij daar een foto van? Van die combi? Als je t wilt delen hoor Maar welke ral nr bedoel je eigenlijk?
Sorry, typo, ik bedoel 9010. Ik heb een foto toegevoegd. is dit wat je zoekt? Met de aankleding en vergrijsd steigerhout kan je het heel warm maken.
Dankje, Staat indd erg mooi erbij! Wij twijfelen nu of t wit word of echt heel licht grijs bijna na t wit toe. Moeilijk hoor om een keuze te maken haha Maar die witte saus zit geen geel tint in?
Wij zijn eruit! Het word ivoorbruin van Flexa Dan denk je meteen bruin maar het is een lichte kleur beetje wit grijs bruin achtig. Haha hoe leg je dat uit