Stage, school en zwanger.

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door LittleMeStphnie, 15 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Ik heb 5 jaar werk verleden vaste aanstelling gehad bij de ECT en ben een nieuwe studie gaan doen. Maar buiten dat hoeft het allemaal niet meer deze dinsdag hebben. We een miskraam gehad en heb ik met hele erge pijn in het ziekenhuis gelegen het bloed stroomde uit me . Zelf onder de douche waardoor het normaal juist weg even is stroomde het langs me benen. ( sorry voor de details ) vanaf vandaag bloed ik al minder woensdag extra echo gehad en toen was te zien dat het weg was maandag avond begon ik met bloeden en zagen we op de echo geen hart slag. We zagen het alleen maar daar zitten. Dinsdag ochtend rond 5 uur kwam het eruit en hebben het in een potje gedaan en meegenomen naar het ziekenhuis! Ik ben dinsdag thuis gebleven en heb niet gehuild we vonden het even beter zo. Maar woensdag avond toen ik toch maar weer was gaan werken en in de avond ben gaan voetballen kwam alles eruit ik schold me vent uit ik huilde mijn schoonzus was woensdag ook nog een bevallen voor haar kleine meid ik mag haar heel graag en was oprecht blij voor haar maar ik voelde me nog erger daarna gisteren naar school geweest en toch eerder naar huid gegaan. Gisteren gewoon gewerkt en weer even een dipje nu vandaag weer wat deprimerend. Het positieve is wel dat ik de opleiding gewoon kan volgen me stage mag voort zetten we nu meer kunnen sparen voor aankomende zomer dat wel weer voor een kindje gaan. En ons trouwen in september verder kunnen regelen. Zo dat wees even deze week ppf

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ach wat sneu nou meid. Heel veel sterkte. Neem wel je tijd om dit verdriet te verwerken!

3. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    De vraag is Hoe verwerk je dit ? Ik ben maar gewoon een dag thuis gebleven maar dat was echt omdat ik veel bloed verloor en de buikpijn! De volgende dag gewoon weer gaan werken en voetballen.

4. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    Qua werkverkeer heb ik recht op 5 maanden WW en daarna zou ik dan hebben moeten kijken hoe het zit met de uwv ik ben een anderen richting op gegaan ipv medewerker haven operaties naar logistiek Team leider dus heb me oude baan op gezegt om hogere functie te gaan doen bij een ander bedrijf omdat in de haven je niet meer kan doorgroeien tegenwoordig dus qua uwv zou ik niet van school komen! Even ingaan op wat er in een vorig bericht stond dat ik geen werkverleden zou hebben

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Iedereen verwerkt het op zijn eigen manier. Wat voor mij werkt hoeft voor jou niet te werken. Gun je zelf de tijd en de gelegenheid om uit te huilen. Je moet je jezelf wel je verdriet "gunnen" en niet raar opkijken wanneer je bijv over een paar weken ineens een terugslag krijgt.

Bij ons is het inmiddels 2,5 jaar geleden dat wij ons zoontje hebben verloren en het gebeurt echt nog wel regelmatig dat ik een slechte dag heb, zeker wanneer er belangrijke data aan zitten te komen (geboorte en uitgerekende datum) maar ook wanneer de sterfdag en verjaardag van mn neefje of mn schoonmoeder in de buurt komen. Dan kan ik brullen om niets :)

6. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Wat vreselijk! Heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina