1 july om 6 uur savonds mag ik een echo laten maken ik betaal hem zelf,, maar ik vraag mij af wie heeft met dit tijdsbestek het geslacht vast kunnen stellen en is ook zo gebleken dat het goed was
ik had met 15 weken en 6 dagen een geslachts echo, dit bleek een meisje, dit is met 19/20/21/23/25/27 weken bevestigt
Ik heb ook rond die termijn een echo gehad via de gyn.... hij dacht een meisje. Rond 19 weken dacht hij dit nog steeds... lag alleen in stuit dus moeilijk te beoordelen. Gisteren de 20-weken echo gehad en het is 100 % een meisje....
Volgens mij moet je een beetje geluk hebben met deze termijn. Zou wel een heel mooi verjaardagskadootje zijn he!
bij mij was het niet te zien met 15 wk en 4 dgn.. ik heb het afgelopen maandag weer gedaan voor de 2e keer was toen 16wk en 4 dgn...
Met 15 weken en 2 dagen had ik een onderzoeksecho ivm verkorte baarmoederhals wat ze dachten. Daaruit kwam naar voren dat het een jongetje was. met de 20 weken echo werd dat overduidelijk bevestigd
Bij mij was het met 15,6 weken niet echt te zien. De gyn had wel een vermoeden maar die wilde ik niet weten