Omdat het oude topic is gesloten en ik geen nieuwe zag heb ik er maar 1 geopend. Klopt het dat ze woensdag weer gaan staken? Deze keer zijn de basisscholen in de provincies Gelderland en Overijssel aan de beurt. De kinderen hier vinden het beláchelijk dat ze op een woensdag willen gaan staken. Ze hebben alleen maar gym en de middag zijn ze toch al vrij! Hahaha, gelukkig is het prachtig weer en kunnen ze lekker naar het zwembad. Mocht onze school meedoen tenminste. Heeft iemand al iets gehoord?
https://www.aob.nl/nieuws/leerkrachten-in-overijssel-en-gelderland-staken-op-30-mei/ Had er niks over gehoord maar woon dan ook in een andere provincie.
Yep, vorige week te horen gekregen dat ze hier ook mee doen. BSO gast gelukkig open (in ruil voor een vakantiedag) dus opvang is geregeld.
Wij hebben nog niks gehoord en dat vind ik toch niet zo netjes. Oké, er is maanden geleden een keer gezegd dat als er gestaakt gaat worden dat het dan 30 mei zou zijn. Maar het is wel zo netjes om de ouders een week daarvoor op de hoogte te brengen of school ook meedoet. En of er opvang mogelijk is. Zoals bij @Feye. Netjes hoor van jullie school. Ook op de website van school staat niks. Ik ga het vanmiddag maar even vragen.
Wij hebben 2 weken geleden ofzo een brief gehad daarover, school doet ook mee. Gelukkig werk ik momenteel niet.
Hier ook staking. (wat ik eerst via de bso te horen moest krijgen) Woensdag is gelukkig mijn vrije dag.
School deed dus toch mee. Zoon had wel een brief gekregen maar is deze waarschijnlijk onderwerp verloren. Maar goed, wel een lekkere vrije dag. Dus zijn we naar het buiten zwembad gegaan. Was super druk, maar ja wat wil je met dit weer! Hebben jullie nog iets leuks gedaan?