Ohhh meiden. Wij zijn 6 augustus vertrokken voor 11 dagen naar drouwenerzand. Nou vandaag was de dag dat we naar huis gingen. Hardstikke blij dat we alleen maar boodschappen hoefden te doen voor de koeling (vlees en vis lag er nog super veel) We komen thuis ik loop naar de voordeur.. Zie 1 blauwe vlieg 234561028387384883938847 blauwe vliegen voor de raam... Maak de deur open en er kwam me toch een lucht naar buiten. We waren in eerste instantie bang dat er ingebroken was en diegene rottend op de bank lag of zo. Mop loopt naar de koelkast trekt de vriezer open en echt ik wed dat er wel 1miljoen maden naar beneden vielen. (Amerikaanse koelkast ook nog eens). Overal vliegen echt overal het was net een helikopter plek hier met al dat gezoem om onze oren... En nu maden koelkast alles in de vuilniszakken. De stank blijft en het is echt verschrikkelijk. Zo erg de maden kwamen uit alle gaatjes gekropen. Alles heeft hij losgeschroeft, om ook daar achter weer 100 maden te vinden. Hij besloot om er de tuinslang maar op te zetten. Zo waren ze best snel weg. Schaaltjes azijn staan erin zelfs bier staat er in ( jaja meneer google gaf dat als tip) maar nu? Wat te doen tegen de stank. En tegen de verdwaalde maden die er nu af en toe nog uitkomen gekropen? Deur open of dicht? Ja verder hebben wij echt een super relaxte leuke vakantie gehad hoor
o ik denk dat ik die koelkast naar een stikstof cel liet verhuizen en ik nu een andere ging bestellen/ van marktplaats trekken. daar zou ik geen eten meer in bewaren. gevalletje kijken of de verzekering iets dekt en anders jammer de bammer. doei..
Oh my god. Dat je m nog schoon probeert te krijgen! Die mocht vriendlief linea recta in de achtertuin neerzetten om morgen naar de stort te brengen Ik zou een nieuwe kopen, zonder twijfel. Jammer van t geld houdoe en bedankt!
Had je vlees en vis in de koelkast? Ik zorg altijd dat alle verse etenswaren op zijn, alleen potjes jam of sausjes. Ik zou een andere kopen.
Oh bah wat erg... ik denk dat je het beste de deur van de koelkast open kan zetten. De komende dagen meerdere keren per dag een sopje erdoor en voorlopig even kijken of je ergens een kleine koelkast vandaan kan halen om je eten in koel te houden. En veel stofzuigen!! Succes!
Ieuw.... Bah Ik ben ook vandaag terug gekomen maar gelukkig alles oké hier Enig idee wat er heeft liggen rotten? Zal wel helemaal opgegeten zijn? Geen tips maar ik had allang een nieuwe koelkast besteld. No way dat ik dat nog iets uit zou eten
Oh my...Ik zou ook die koelkast eruit doen. Wij hebben met regelmaat maden in de container en vind dat zoooo vies. Wat zat er in jullie koelkast dan?
Ik zou echt kijken of ze volledig weg zijn. Wij hebben dat ooit eens gehad met de grijze container. Er kwamen duizenden uit en ze liepen allemaal op het terras kropen zelfs via de achterdeur naar binnen. Ik had zout bij de achterdeur gestrooid, Google zei dat ze daar niet van hielden. En hebben uren met de hoge druk gespoten om ze allemaal weg te krijgen. Ik zou de koelkast weggooien en een nieuwe kopen, brrr!
Wat zat er dan in hemelsnaam in de koelkast?! Ik had denk ik linea recta een hotel had geboekt, het meest chemische spul kon vinden in huis gespoten en de koelkast buiten gezet en gelijk een nieuwe besteld
Wij hebben ook gehad dat de vriezer op de een of andere manier uitviel tijdens onze vakantie. Er was toen wel ingebroken, maar of het iets met elkaar te maken heeft weet ik niet. Er zaten gelukkig geen maden, maar het stonk verschrikkelijk. Wij hebben eerst alles weg gegooid, het sap opgedweild en vervolgens met bleek gesprayd en met een spons schoongemaakt.
Het zat dus niet in de koelkast maar in de vriezer. We hebben een amerikaanse koelkast. Links is vriezer rechts de koelkast. In de koelkast zelf hebben we er na schoonmaken 6 gevonden.(natuurlijk door de roostertjes) Vriezer zat dus ramvol vis en vlees want we zijn 2 weken voor vakantie naar de markt geweest. (20 kilo vis en 10 kilo kip en vlees) De eitjes van de maden zaten op de rand van vriezer dus in het rubber heel erg... Nieuwe koelkast zal ik wel willen idd maar deze hebben we pas 1.5 jaar
Ja, ik snap het ook niet helemaal? Stond de deur van je koelkast per ongeluk een stukje open dan? Want in principe is een koelkast lucht- en vliegdicht afgesloten, toch? Hoe komen ze dan van je vlees naar de huiskamer en vice versa?
oh my! No way dat ik daar nog uit ga eten. Zonde van het geld, maar had vandaag al een nieuwe besteld.