Dramaaa na thuiskomst vakantie

Discussie in 'De lounge' gestart door babyhope, 17 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ohhh meiden.

Wij zijn 6 augustus vertrokken voor 11 dagen naar drouwenerzand.
    Nou vandaag was de dag dat we naar huis gingen.

Hardstikke blij dat we alleen maar boodschappen hoefden te doen voor de koeling (vlees en vis lag er nog super veel)

We komen thuis ik loop naar de voordeur..
    Zie 1 blauwe vlieg 234561028387384883938847 blauwe vliegen voor de raam... Maak de deur open en er kwam me toch een lucht naar buiten.:|:|

We waren in eerste instantie bang dat er ingebroken was en diegene rottend op de bank lag of zo.

Mop loopt naar de koelkast trekt de vriezer open en echt ik wed dat er wel 1miljoen maden naar beneden vielen. (Amerikaanse koelkast ook nog eens).

Overal vliegen echt overal het was net een helikopter plek hier met al dat gezoem om onze oren...

En nu maden koelkast alles in de vuilniszakken.
    De stank blijft en het is echt verschrikkelijk. Zo erg de maden kwamen uit alle gaatjes gekropen. Alles heeft hij losgeschroeft, om ook daar achter weer 100 maden te vinden. Hij besloot om er de tuinslang maar op te zetten.
    Zo waren ze best snel weg.
    Schaaltjes azijn staan erin zelfs bier staat er in ( jaja meneer google gaf dat als tip) maar nu? Wat te doen tegen de stank. En tegen de verdwaalde maden die er nu af en toe nog uitkomen gekropen?

Deur open of dicht?

Ja verder hebben wij echt een super relaxte leuke vakantie gehad hoor:roflmao::roflmao:

Caithy vindt dit leuk.
  2. famofthree

famofthree Fanatiek lid

13 sep 2017
    1.024
    1.031
    113
    Vrouw
    o ik denk dat ik die koelkast naar een stikstof cel liet verhuizen en ik nu een andere ging bestellen/ van marktplaats trekken.

daar zou ik geen eten meer in bewaren. gevalletje kijken of de verzekering iets dekt en anders jammer de bammer. doei..

Spikkeltje, baby90, Angel1980 en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oh my god. Dat je m nog schoon probeert te krijgen! Die mocht vriendlief linea recta in de achtertuin neerzetten om morgen naar de stort te brengen:|:|
    Ik zou een nieuwe kopen, zonder twijfel. Jammer van t geld houdoe en bedankt!

Belle22, baby90, lalalindsay en 9 anderen vinden dit leuk.
  4. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Had je vlees en vis in de koelkast?
    Ik zorg altijd dat alle verse etenswaren op zijn, alleen potjes jam of sausjes.

Ik zou een andere kopen.

Manolito, Adje en babyhope vinden dit leuk.
  5. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    O meid wat erg! Hoe kon dat nou gebeuren?
    Ik zou een andere koelkast nemen..

babyhope vindt dit leuk.
  6. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.792
    9.311
    113
    Gelderland
    Oh bah wat erg... ik denk dat je het beste de deur van de koelkast open kan zetten. De komende dagen meerdere keren per dag een sopje erdoor en voorlopig even kijken of je ergens een kleine koelkast vandaan kan halen om je eten in koel te houden.

En veel stofzuigen!! Succes!

babyhope vindt dit leuk.
  7. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Ieuw.... Bah :(
    Ik ben ook vandaag terug gekomen maar gelukkig alles oké hier :thumup:

Enig idee wat er heeft liggen rotten? Zal wel helemaal opgegeten zijn?
    Geen tips maar ik had allang een nieuwe koelkast besteld. No way dat ik dat nog iets uit zou eten :rolleyes:

Manolito en babyhope vinden dit leuk.
  8. Hagelslagmetkaas

Hagelslagmetkaas Actief lid

4 aug 2018
    222
    125
    43
    Vrouw
    Weg dat ding!!! Sterkte vannacht, brrr die komen in je droom nog 20 keer voorbij.

puzzelstukje en babyhope vinden dit leuk.
  9. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Ja ik zou ook een andere kopen... Hopelijk heb je nog wat geld over van de vakantie :roflmao:

babyhope vindt dit leuk.
  10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.789
    113
    Maar hoe kan dat?

Zat er een vlieg in de koelkast?

11. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Oh my...Ik zou ook die koelkast eruit doen. Wij hebben met regelmaat maden in de container en vind dat zoooo vies.
    Wat zat er in jullie koelkast dan?

babyhope vindt dit leuk.
  12. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Ik zou echt kijken of ze volledig weg zijn. Wij hebben dat ooit eens gehad met de grijze container. Er kwamen duizenden uit en ze liepen allemaal op het terras kropen zelfs via de achterdeur naar binnen.

Ik had zout bij de achterdeur gestrooid, Google zei dat ze daar niet van hielden. En hebben uren met de hoge druk gespoten om ze allemaal weg te krijgen.

Ik zou de koelkast weggooien en een nieuwe kopen, brrr!

babyhope vindt dit leuk.
  13. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Wat zat er dan in hemelsnaam in de koelkast?!
    Ik had denk ik linea recta een hotel had geboekt, het meest chemische spul kon vinden in huis gespoten en de koelkast buiten gezet en gelijk een nieuwe besteld :oops:

baby90 en babyhope vinden dit leuk.
  14. floppie888

floppie888 Bekend lid

3 sep 2014
    793
    549
    93
    Wij hebben ook gehad dat de vriezer op de een of andere manier uitviel tijdens onze vakantie. Er was toen wel ingebroken, maar of het iets met elkaar te maken heeft weet ik niet.

Er zaten gelukkig geen maden, maar het stonk verschrikkelijk. Wij hebben eerst alles weg gegooid, het sap opgedweild en vervolgens met bleek gesprayd en met een spons schoongemaakt.

babyhope vindt dit leuk.
  15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Het zat dus niet in de koelkast maar in de vriezer.
    We hebben een amerikaanse koelkast. Links is vriezer rechts de koelkast.
    In de koelkast zelf hebben we er na schoonmaken 6 gevonden.(natuurlijk door de roostertjes)

Vriezer zat dus ramvol vis en vlees want we zijn 2 weken voor vakantie naar de markt geweest. (20 kilo vis en 10 kilo kip en vlees)
    De eitjes van de maden zaten op de rand van vriezer dus in het rubber heel erg...

Nieuwe koelkast zal ik wel willen idd maar deze hebben we pas 1.5 jaar:eek::eek:

MamaGiraf vindt dit leuk.
  16. fafa

fafa Niet meer actief

Ja, ik snap het ook niet helemaal? Stond de deur van je koelkast per ongeluk een stukje open dan? Want in principe is een koelkast lucht- en vliegdicht afgesloten, toch? Hoe komen ze dan van je vlees naar de huiskamer en vice versa?

LolaBloem en babyhope vinden dit leuk.
  17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    We hebben waarschijnlijk stroomuitval gehad.. De stroom stond eraf toen we binnen kwamen

18. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Stond de vriezer open dan? Overleven die krengen dus ook als ze in de vriezer zijn?! :eek:

babyhope vindt dit leuk.
  19. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    oh my!
    No way dat ik daar nog uit ga eten.
    Zonde van het geld, maar had vandaag al een nieuwe besteld.

babyhope vindt dit leuk.
  20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ik dacht ik plaats een foto zo hebben jullie een beter idee..

Links is dus vriezer rechts de koeling

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina