Nogmaals, dan zou ik mijn vakbond inschakelen. Ik zou mij niet laten dwingen om te staken als ik er niet achter stond.
veel van de mensen in het basisonderwijs klagen zoveel over al die dingen die ze buiten schooltijd moeten doen. Dus als ze echt niet willen staken, kunnen ze heus wat doen. Maar ik ken drie juffen en alledrie hebben ze niks gedaan op de stakingsdagen. Dan heb je dus alleen jezelf denk ik, en begrijp je er helemaal niks van.
Dat klopt, ik weet niet hoe het op alle scholen gaat. Daarom had ik het ook alleen over de school van mijn dochter. Ik loop daar al sinds 2007 rond en weet wel iets van hoe het daar gaat. En ik heb voor hetzelfde bestuur gewerkt, dus ook daar heb ik wel wat voorkennis. Ik begrijp heel goed waarom er gestaakt wordt en sta daar dus achter, maar ik vond de gang van zaken hier een beetje vreemd. En dan heb ik dus wel respect voor de leerkrachten die sowieso al zouden gaan staken.
Er is al een topic over de stakingen in het basisonderwijs. Daarom doe ik deze dicht. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl