Ik word er gek van, zie ik mooie laarzen passen die kuiten er weer niet in! Laten ze er nou gewoon standaard zo'n stukje elastiek tussen proppen dan pas ik de meeste laarzen wel aan Wat een ramp!
Dat probleem ken ik Gelukkig zijn er in dit laarzenjaar veel merken die inspelen op dikke kuiten.. Hangt helaas wel een prijskaartje aan maar ik ben al bezweken voor een mooi paar zwarte laarzen
Ja heb ook een mooi paar gezien, ook lange bruine leren laarzen, maar pas er gewoon niet in En Peet, das ook ellendig, alles te groot
Ik had zaterdag een reclamekrantje in de bus, waar dikke-kuiten-laarzen instonden... speciaal met de wijdte maten erbij. Ben alleen kwijt welke winkel het was. Heb namelijk ook dat verschijnsel...
Zo Cath, mooie laarzen maarre wel duuuuuuuuuur zeg ! Ik ben meer van de prijs tussen de 50 en 70 euro
Ik ben natuurlijk weer zo'n muts die meteen in de oud-papier container duikt.. Termeer Family Shoestore. Ehm... oh.. is onderdeel van de Durlinger Groep Misschien is er iets op die site te vinden. Zover ik nu in het krantje zie, zijn alle laarzen duur daar... geen verschil tussen 'normaal' en 'klapkuit' hoor.
Het is idd niet goedkoop, maar als je bedenkt dat je dan wel een paar laarzen hebt die je past en je daar toch weer een paar jaartjes mee doet. Althans, ik doe best lang met mijn schoenen Toevallig zit Inge Dinge dichtbij waar ik woon en ga ik eens buurten van de week. Zou het na jaren zo leuk vinden om weer eens een paar laarzen aan mijn benen te hebben
Euhm... dat had ik niet eens gezien.. Nu kijk ik achterop het krantje voor de verkoopadressen en ja.. dat klopt helaas...
Je kunt bij de schoenmaker er een stuk elastiek in laten zetten, mijn moeder doet dat wel eens! Je ziet vaak dan wel dat dat stuk elastiek er niet in hoort (net een beetje kleurverschil bijvoorbeeld), maar voor onder een broek kunnen de laarzen dan nog prima!
Ik heb ook last van dikke kuiten en heb nu laarzen gekocht bij de schoenenreus, ze zijn zelfs een beetje te wijd... Misschien is dat een ideetje?
Ehmm ik woon in groningen en heb dat krantje ookgehad, dus moet hier wel ergens een winkel zijn toch....
ik liep ook altijd te zoeken naar goede laarzen die ik paste we zijn zelfs naar amsterdam gereden omdat daar een winkel zat voor brede kuitjes hiihih nou ik paste ze wel alleen waren ze kwa maat te groot. dus weer niks toen maar nu heb ik sinds 3 weken super leuke laarzen deze waren 40 euro voor echt leer ik heb ze hier op de plaatselijk markt gehaald die man zei tegen mij dat er heel wat leuke modelen laarzen kwamen voor brede kuiten en in een leuke prijs klasse dus wie weet staat er bij jullie op de markt ook wel een kraam succes ik ga morgen nog een keer kijken hij zo weer nieuwe binnen krijgen
Laarsen me klitterband . Ik heb laarsen met een rits en van de teen tot de kuit zit er klitterband dan klan je ze verstellen . yvonne
Ja met klitteband kan ook, idd. En op de markt....hier staat in elk geval geen gast met laarzen of schoenen, dan zou ik naar de stad moeten. Ik vind de lange laarzen momenteel erg mooi en daar schuilt 'm vaak het probleem in, ik krijg ze net over m'n enkel dicht en niet verder. Scapino had ook een boel mooie leren laarzen staan. Maar vauit een folder kun je niet zo goed zien of ze breed zijn of elastiek hebben. Dus maar ff op naar de winkel Liefs Nies
voor weinig geld kun je elke laars laten vermaken bij de schoenmaker. dan zetten ze er een stukje elastiek in, in de kleur van je laars uiteraard. volgens mijw as dat iets van 10 euro. zo kun je elke laars aan. Ik heb overigens voor het eerst gewoon laarzen gevonden die mijn dikke kuiten wel kunnen hebben.