Sport docu’s, over extreme sporten, vanalles tevinden op netflix! Over golfsurfen, wing suit vliegen, zeilen(true spirit) of bergbeklimmen (14 peaks)?
Hangt er heel erg vanaf wat je smaak is toch? Mijn zoon kijkt docu’s over extreme sports met zn vader. Maar met mij kijkt hij dan Secret life of pets. En met zn drieen kijken we nu Clarksons Farm, goed voor zn Engels. Physical 100 hebben we ook laatst gekeken. Schijnt ook populair te zijn bij de jeugd. Maar liever kijken we fantasy series en films. Willow, House of the dragon, Rings of power, Wheel of time, Shadow & Bone.
klopt het is heel erg smaak gebonden!! De vraag was nogal algemeen gesteld door @bunchy wij vinden allemaal de extreme sport docu’s leuk, vaak zitten er erg inspirerende verhalen achter. maar ik kan me voorstellen dat er idd mensen zijn die dit niet leuk vinden! ik hou namelijk weer niet zo van fantasy. natuurdocu’s doen het ook altijd goed bij ons, my octopus teacher en puff bijv.
Mijn dochter van 13 kijkt vooral geschiedenis docu's. Het is natuurlijk maar net waar de interesse ligt.
Clarkson's Farm Een 9 op imdb… Wat spreekt jullie zo aan? En verder hebben jullie gelijk hoor… een te algemene vraag
Wij zijn een documentaire over rubics cube aan het kijken. Vindt mijn zoontje interessant (en verwondert zich over het feit dat wij al maanden bezig zijn met het oplossen, maar dit in een paar seconde kan)
Oh mijn zoon en man vinden Jeremy Clarkson altijd heel leuk, ze kijken ook graag samen Top Gear. Maar in deze serie gaat hij proberen een boerderij te beginnen en er gaat vanalles mis. Maar je krijgt een goed beeld bij wat er allemaal komt kijken bij een boerderij runnen… we hebben er echt al heel veel van geleerd ! Het biedt veel aanknopingspunten om te praten over economie, arm en rijk, natuurbescherming en klimaatproblemen etc. Maar je moet er van houden natuurlijk.
Mijn oudste zoon heeft deze al zo vaak gekeken, dat zelfs ik 'm kan dromen Maar ik vind het wel een interessante docu.