Ja, en als je bewijs heb is het helemaal mooi... dan kan je het laten zien. Ik heb al mijn gesprekken bewaard toen van msn en dat laten zien.
Ik heb sowieso het bewijs van het verzoek om hem met rust te laten, ook een bewijs van dat ze hem al gelijk op Facebook een slijmbericht stuurt nadat ie z'n Hyves opgedoekt heeft.
Zal het uit printen en naar de politie mee gaan. Het is niet fijn om gestalkt te worden, sterkte er mee,
Als je bewijs hebt kun je daar zeker aangifte van doen. Ik zit een beetje met het zelfde en is al melding gedaan bij de politie. Maar je moet echt 100% zeker weten wie het is en ALLES bewaren en verzamelen wat de stalker naar je toe zend.
hmmmz probleem is dan wel dat hij al flink wat krabbels en reacties heb moeten verwijderen,maargoed z'n Hyves heeft ie toch al opgedoekt dus ja. Maar nu gaat ze dus via Facebook verder.
Dat is misschien beter ja, en heeft hij nog emailadressen die zij weet? Anders zou ik als ik hem was een andere nemen! En heeft ze zijn telefoonnummer?
Ja daarom dat heb ik ook gezegd,maar hij geeft er geen sjoege meer aan verder hopelijk houd ze dan vanzelf op.
Wij zijn 2,5 jaar compleet gek gemaakt en gestalkt door de ex van mijn vriend. Via telefoon, mail, hyves, facebook.. echt je kan het niet bedenken of Truus had het verzonnen. Ik heb meerdere keren contact gehad met de politie maar zij konden niets voor ons betekenen omdat er geen bedreigingen bij zaten. Op een gegeven moment heb ik contact gezocht met haar naaste omgeving. Dat hielp. En uiteindelijk heb ik haar gesproken en haar maar "toegelaten". Kennelijk is het enorm belangrijk voor haar om mee te kunnen kijken in ons leven. Prima, er komt niemand tussen ons hoor. En gek genoeg hebben we sindsdien nergens meer last van.. Het is maar een tip. Succes, het kan je echt slopen!!!