Hallo allemaal, Mijn dochter heeft maandagochtend haar eerste prikjes gehad. Die dag heeft ze tot half 4 in de middag geslapen en daarna ging ze beetje huilen als je met haar ging lopen was het wel goed. S'avonds wel een zetpil gegeven. Gisteravond hetzelfde verhaal. Vandaag ook maar ik krijg haar bijna niet meer stil. Hoelang hebben ze last daar last van van hun eerste prikjes? Zouden jullie nu ook weer een zetpil geven? Ben vanmiddag lekker met haar wezen wandelen dan valt ze wel in slaap maar kom ik weer thuis weer huilen en nu krijg ik haar niet zo goed meer stil. Iemand tips?????????????????
Mijn cb raadde een zetpil af omdat koorts een functie had. Ik mocht het wel geven, maar liever niet dus. Hier gisteren eerste prikjes, 's avonds koorts en slapjes.. Vond het zo zielig, maar vanochtend was koorts over. Ze is vandaag wel bij elk geluidje wakker, maar valt dan wel weer snel in slaap.
ze heeft geen koorts ofzo maar kan haar nu bijna niet meer stil krijgen als ik met haar door de kamer loop is ze wel wat rustiger maar maar ook echt niet stil zeg maar. Weet nu niet zo goed meer wat ik moet doen.