Heel ongemakkelijk dit!

Discussion in 'De lounge' started by lovewinnie, May 22, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    Heb ik weer.
    Vriendje van mijn zoon is vanuit school bij ons spelen. Niets raars doen we vaker. Ken ouders ondertussen goed.

Nu vanuit school ga ik lekker met ze na het bos. Even uitwaaien want tis mooi weer.. Zit ik nu dus ook. Onderweg naar het speeltuintje zien we ineens de vader van het vriendje kussent met een andere vrouw gezellig picknicken in het bos. Manneke rent na zijn vader, vader schrikt en springt op, geeft manneke een kus en roept geschrokken ja tot straks .
    Erg ongemakkelijk dit want moeder zij daar straks dat ze haar zoon te voet komt halen omdat vader moest overwerken. ( net bevallen van kind nr 4 en de oudste is 6 dus dood moe)

En nu. Zeggen of niet zeggen. Zoontje kijkt niet raar ofzo, keek heel even gek naar die vrouw maar die zien natuurlijk niet wat wij zien. Hij zal straks vast zeggen zag papa in het bos.
    Pff dilemma

Waarom heb ik dit weer

2. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Oh men verschrikkelijk..

3. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    idd ongemakkelijk, maar ik zou er niets van zeggen.. als haar zoontje straks zegt ik zag papa in het bos, heeft papa zelf wel wat uit te leggen aan zijn vrouw.

4. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

Dec 4, 2012
    10,846
    4,213
    113
    Female
    Zuid Holland
    Mee eens!
    Vind het niet echt aan jou om te zeggen.

5. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Jeetje wat erg...en lastige situatie!
    Ik zou ook niks zeggen; de waarheid komt wel boven tafel. Zeker als het zoontje gaat vertellen over zijn middag.

6. Britt2014

Britt2014 Actief lid

Aug 12, 2014
    133
    0
    0
    Den Haag
    O jeetje wat een lastige situatie..
    Ik zou denk ik even aankijken wat het zoontje zegt tegen zijn moeder...wie weet komt zij dan vragen bij jullie of jullie wat hebben gezien, dan hoef je er niet zelf over te beginnen.
    Sowieso zou ik even wachten met beslissen wat te doen, is nogal heftig en kan einde van het huwelijk betekenen! Wel zijn schuld maarja...moeilijk hoor!

7. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ai, dat is gênant!

8. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

:$ Whaa, wat een soap.
    Ik zou me er buiten houden.
    Zoontje zal er inderdaad wel over gaan beginnen tegen zijn moeder, als vader verstandig is biecht hij het op voordat zoontje thuis komt.

9. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

Sep 11, 2013
    1,845
    183
    63
    Female
    oh man... awkward... ik zou het wel zeggen, naar dat komt omdat ik zelf ook zou willen dat iemand dit tegen mij zou zeggen. wel erg lastig... misschien gelooft ze je namelijk niet en krijg je getrubbel, moeilijke situatie.

weet in ieder geval dat toen de de ex van mijn moeder vreemd ging ze het heel erg vond dat niemand er was van had gezegd.

10. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ja of hij onderschept zoontje direct bij binnenkomst om hem in te prenten zn mond te houden tegen mama,

11. mumija

mumija Niet meer actief

OMG...wat erg zeg...

Verder zou ik het advies van limmeke opvolgen.
    Hoe deed die vader tegen jou?

12. MZS

MZS Fanatiek lid

Mar 7, 2014
    1,605
    0
    0
    Home sweet home
    eikel :x

ik zou het niet tegen haar zeggen maar wel tegen de vader dat hij zijn vrouw mag inlichten...

13. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Oh jeetje.. :$
    Ik heb geen idee wat ik zou doen, eerlijk gezegd..

14. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Ik zou het niet gaan vertellen, maar als de moeder het me zou gaan vragen zou ik geloof ik ook niet voor een ander liegen.
    Heel lullig.

15. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Ja, zou ook kunnen maar ik vind het onwijs dom om een kind hierin te betrekken, hopelijk is vader zo verstandig dit niet te doen.
    Zo niet, ik geloof toch altijd wel dat dit soort dingen uitkomen alleen dan zou het heel sneu zijn dat een kind hier bij betrokken wordt.

16. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

#16 TempusFugit, May 22, 2015
    Last edited by a moderator: May 22, 2015
    Ik ben blijkbaar (bijna) de enige, maar ik zou het dus wel zeggen. Ik kan echt echt niet tegen liegen en bedriegen en zou m'n pokerface niet op kunnen zetten naar die vrouw toe.

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nou dit dus. Het lijkt mij verschrikkelijk als iemand er vanaf zou weten, en het niet tegen mij zou zeggen :(
    Ik zou die vent er mee confronteren. En ik zou echt pissig zijn, wat een mafkees.

18. Islah

Islah Niet meer actief

Wat ongemakkelijk.

Moeilijk om te bepalen of je het nou wel moet zeggen of niet. Maar ik heb wel regelmatig gehoord van mensen waarvan de partner was vreemdgegaan dat ze het de omgeving verweten nooit iets gezegd te hebben (dus degenen die ervan wisten). Dat die dus als soort van medeplichtige werden gezien.

19. Mamzb

Mamzb Niet meer actief

Oh wat erg..
    Ik zou het eerlijk gezegd echt niet weten. Hoop dat het kindje er niet tussenin komt te staan. Lastig hoor!

20. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,541
    3,057
    113
    Oei....

als dat zoontje dat bij mij thuis verteld tegen zn moeder zou ik het wel bevestigen als die moeder het zou vragen.
    en dan is het aan moeder om dat maar met vader te bespreken wat hij in het bos deed.

Share This Page