Welke boeken over zwangerschap, ouderschap zijn leuk om te lezen? Ze hoeven niet heel informatief te zijn.
Ik kreeg vh weekend via via het boek ´Buskruit met muisjes´ te leen. Heb er even doorheen gebladerd en het ziet er super leuk uit! Lekker vlot geschreven, heel aards, en lekker concreet. Ik werd er helemaal enthousiast van.
Ik vond de volgende boeken leuk: buskruit met muisjes ook voor tip tijdens de kraamweek enz. help ik krijg tieten (vooral lachen), de melk fabriek (over bv zonder dat ze je he gevoel geven dat bv de enige keuze is, juist heel open en informatief incl tips), de boeken van Daphne Dekkers (als het niet informatief hoeft te zijn) ook erg leuk om te lezen. Ik vind het nu eenmaal leuk om te even hoe anderen het ervaren Ik ben niet zo van de adem naar je vagina boeken zoals van Beatrijs Smulders
Beeld je in dat je vingers door de grassprietjes gaan.. Vóél de grassprietjes en adem je kind naar buiten.. Ik vond 'Babymanagement voor Mannen' zelf ook heel erg leuk om te lezen, ondanks dat het dus voor mannen is. Lekker nuchter, grappig, informatief maar niet saai of opsommend.. Als je echt boeken zoekt om te lezen en dus inderdaad totaal niet informatief; ik vond Lipstick & Luiers van Irene Smit wel leuk. Het moment dat het hoofdpersonage samen met een vriendin bloedserieus aan het bespreken is met welk Thomas-de-trein-figuurtje ze het liefst seks zou hebben..
Slaap! Van Celia Ledoux Opvoeders en huttenbouwerz, van Kiind Hangt er natuurlijk ook een beetje vanaf wat voor stijl van ouderschap je zelf ‘wil’
Dankjewel voor de tips! Ik heb er een aantal op mn lijstje geschreven, vooral de totaal niet informatieve