Kuitkrampen

Discussion in 'Zwangerschap' started by Brynn, Aug 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Brynn

Brynn Actief lid

Jun 15, 2012
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie heeft er ook zo'n last van kuitkrampen?
    Ik zit middenin een verhuizing, slaap verschrikkelijk en daarbij komt dat ik elke nacht wakker word van kuitkrampen. Kan dan wel janken, zo'n zeer doet het. Heeft iemand hier tips voor? Het is nou niet zo dat ik mijn benen enorm belast...

2. Sleepless

Sleepless Bekend lid

Jun 1, 2013
    892
    173
    43
    Female
    Brabant
    Dat heb ik bij mijn vorige zwangerschap ook gehad, pijnlijk! Het zou magnesiumtekort zijn. Ik ben iedere ochtend een bak yoghurt gaat eten en sindsdien nooit meer last van gehad.

3. milika15

milika15 Bekend lid

Aug 13, 2008
    927
    0
    0
    Zuid Holland
    Zachte dikke sokken dragen hielp bij mij. Genoeg water drinken de hele dag, melk drinken voordat je slapen gaat schijnt ook te helpen. Slik je ook vit D?

4. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

Dec 9, 2012
    1,698
    0
    0
  5. Brynn

Brynn Actief lid

Jun 15, 2012
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties. Ik slik de zwangerschapsvitaminen van Davitamon (met visolie). Daar zit in principe alles al in. Echt een hinderlijk kwaaltje! Ga jullie tips iig proberen! Baat het niet dan schaadt het niet...

6. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

Dec 3, 2012
    1,122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Hoi, ik heb die krampen ook. Slik dezelfde vitamine als jou. Bij mij heeft de gynae calcium voorgeschreven en nu voel ik wel het begin van de kramp maar het zet niet door, dus al een hele opluchting. Even calcium bijhalen.

7. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Wat schijnt te helpen: een blok sunlight zeep op het voeteneind van je matras leggen... Kregen wij als tip bij de yoga en de vk zei het ook. Een vriendin van mij heeft het geprobeerd en heeft nergens meer last van.

8. mamie82

mamie82 Bekend lid

Feb 12, 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL

wou ik ook al zeggen ja zeep werk in de thuiszorg en heel veel oude vrouwtjes hebben een stuk zeep aan het voeteneind liggen ivm kramp ik heb er zelf nog geen ervaring mee heb gelukkig nog niet veel last van kramp in de kuiten maar als ik het wel krijg ga ik dat ook doen

Share This Page