Blaasontsteking en misschien nierstuw?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Jennifer1992, 22 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jennifer1992

22 jun 2012
    20
    0
    1
    Leiden
    Hallo dames!

Ik heb heel google al afgezocht maar kan niet echt iets vergelijksbaarsvinden over dames die een blaas onsteking hebben en tegelijkertijd nierstuw.

Ik loop nu al ongeveer 2 weken bij de dokter ivm een blaasontsteking en heb nu 2 soorten antibiotica gehad en de laaste is na 4 dagen nog steeds niet aangeslagen. nu hebben ze me urine op kweek gezet(waarvoor precies weet ik niet) en daar krijg ik dinsdag de uitslag van. nu heb ik sinds een week steeds hele heftige kramp aanvallen in mijn rechterzij. Ik krijg dit spontaan als ik loop, op de scooter zit en als ik bijv, 3 glazes fris of sap drink in anderhalf uur. Ikkan ook vanaf week 18 al geen fris meer drinken op een verjaardag , omdat ik dan van de pijnsteken naar huis moet. nu denk ik zelf als ik de forums door lees aan een nierstuw ook omdat ik zo n last heb van mijn onderrug, maar mijn verloskundige is er vandaag niet en de dokter krijg ik geen gehoor van:( en het is nu weer een beetje gezakt dus t lijkt me ook geen spoed dan. Zijn er meer dames die dit probleem herkennen of gehad hebben?
    en ojaa ik ben nu 23 weken zwanger.

Groetjes Jennifer:)

2. ninaroos

ninaroos Lid

17 apr 2012
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig voor mij herken ik dit niet, maar heb in mijn omgeving wel eens gehoord dat de baarmoeder zo tegen de nier/nieren aan het drukken was dat dat gelijke problemen gaf. Kan na verloop van tijd ook weer verdwijnen, maar was toen wel een reden om ziek te melden. Mocht niet overbelast worden.

STerkte!

3. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Ik heb ook erg last van mijn rechternier gehad er was echter alleen niks te zien op de echo. De tip van mijn gyn was dat ik dan op mijn linkerzij moest gaan liggen. En dat hielp best goed. Het ging bij mij ook weg als ik de trap een drie keer op en af liep. (ik kon natuurlijk niet overal zomaar gaan liggen hihihi)

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Je zou de HAP even kunnen bellen om te overleggen?

Hier ook veel blaasontstekingen gehad, tot de 27 weken continue, had toen al 8 kuren geslikt en nogsteeds geen schone urine. Toen doorgestuurd naar de uroloog en die heeft voorgeschreven dat ik 1x daags 100mg nitrofurantoine moet blijven slikken gedurende de rest van de zwangerschap. Dit helpt hier tot nu toe goed, het gaat al bijna 10 weken goed!! Heb overigens steeds nitrofurantoine ( Furabid ) of amoxicciline gehad.

Deel Deze Pagina