Zwanger van de derde dan weet je het wel een keer zou je denken. Toch twijfel ik. Sinds gistermiddag onrustige buik. Veel harde buiken die niet pijnlijk waren. In de avond begonnen de menstruatiekrampen zonder harde Buik. Vanacht veel moeten plassen. Vanmorgen zowel buik als rug pijn. Toen ff druk geweest en zakte het weg. Ik lig nu al 45 min en de menstruatiekramp wordt alleen maar erger. Maar niet gepaard met harde buiken. Ik heb ook wel harde buiken maar staan los van de kramp die ik voel. Zeer onregelmatig. Veel afscheiding, dat wel. Ik hou het nog even op voorween
Hoeveel weken ben je nu? Ik heb laatste dagen en nachten ook vrij veel voorweeën maar die gaan wel gepaard met harde buiken. Ik zou voor de zekerheid toch even overleggen met de verloskundige.
39+3 vandaag Maar omdat ik bij de andere bij 41+3 En 40+6 ben bevallen kan ik het mij niet voorstellen.
Zou kunnen maar het voelt anders. Ik had dit ook toen de baby ging indalen. Ik wacht het wel even af. Als het doorzet merk ik dat snel genoeg