Hoeveel tandjes en kiezen hebben jullie babys al en waneer zijn de eerste door gekomen. Naomy heb 8 tanden 4 kiezen eerste 2 zijn door gekomen met 3/5 maand en met 4 maand had ze er 4 voor 1 ste verjaardag ook 2 kiezen al Vind altijd leuk om te weten
Alannah heeft er 6 (4 tanden aan de bovenkant en 2 aan de onderkant) en de eerste kwam rond de 6 maanden. Er zit wel weer een tand aan te komen.
met 9 maand kreeg Seff zijn 1e ondertandje, een week later zat de 2e er ook al, en nu sinds deze week (11maand) heeft Seff er een voor-tandje bij!
Elian zijn eerste tandje is net deze week doorgekomen. Toen was hij op een dag na 4 maanden. Ik vermoed dat de tweede er snel achteraan komt. Hij heeft vuurrode wangetjes en hij blijft maar kwijlen en kluiven..
Hier de 1e tand op de dag dat ze 4 maanden was. Nou staat de score op 7. 4 boven en 3 onder. Maar er komen er weer aan denk ik
de eerste 2 net voor de 5 maanden en met 8 maanden had hij er 8 nu nog steeds acht maar er komen wel een paar hoektanden tegelijk aan
Nils heeft 8 snijtanden, 4 kiezen en sinds vandaag 2 hoektanden (tweede is vandaag doorgekomen). Nils begon ook met 6 maanden ongeveer en had al snel zijn voortanden. Toen een periode niks en toen ineens 4 kiezen vlak achter elkaar. Weer een hele periode niks en nu in een week tijd 2 hoektanden. Groetjes Inge
valentijn heeft erg veel pech nu! 4 kiezen die aan het doorkomen zijn en 4 hoektanden! arme schat! 4voor tanden heeft hij al een poosje
2 tandjes onder, hij was bijna 4 maanden toen die doorkwamen! Ik ben benieuwd wanneer de volgende komt....
met die 4 voortanden bedoelde ik boven en onder haha.. hij was bij de eerste 2 tanden 3maand en 3 week