Kerst staat voor de deur en rij gaan weer het grote dobbelspel spelen. Nu wil ik dit jaar niet de standaard cadeaus doen sls een bierpakketje oid.. Ben op t moment weinig creatief wil t zsm allemaal in huis hebben. Jullie nog originele ideeën? Heb al Tony Chocolonely gekocht eil nog wat verse dingetjes hslen bij de delicatesse winkel. Maar moet er dan nog 4.. En liefst niet allemaal eten..
1/5 oudejaarslot of zo'n decemberkalender kraslot, lekkere koffiebonen, flesje massage olie (of iets wat iets meer kinky is, handboeien of jarretels, als het gezelschap dat toelaat ), Ijsschep (voor de oliebollen), unisex handschoenen, vrolijke sokken...
Met het Sinterklaas dobbelspel hadden we ook cadeautjes van 5 euro en dat waren oa een 1/5 staatslot met een milka oreo reep, een zingende kerstmuts (action), december kraslot, fleecedeken, setje kaarsen, bloembol met pot, bad/douche pakket, sokken...
https://www.google.nl/search?q=drinkglas+met+rietje+action&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl-nl&client=safari#imgrc=IHfbdGzcp0QxmM%3A Deze drinkglazen zijn erg leuk voor kinderen of om te gebruiken voor smoothies. Ze hebben er ook bijpassende flessen bij en kosten helemaal niks. Ander idee is vogelhuisje bij de wibra met wat voer erbij.
Wij hebben het spel ook gedaan. De selfiestick van een paar euro bij de Action was erg populair. Ik heb hem en hij doet het uitstekend!
Ik ben afgelopen week bij de Primark binnengelopen voor dobbelcadeautjes. Op de HOME-afdeling hebben ze erg leuke dingen voor een prikkie.
Je hebt van 999 games tiny tins. Er zijn 4 soorten spelletjes in een blikje. Regenwormen vind ik de leukste. Puzzelboekje Kleurboek volwassenen Iets van verzorgingsproducten Een plant December Kraslot Kaarsen Een leuke mok Waxinelicht houders Van die ijsblokjes van rubber/plastic in een leuk vormpje Warme huissokken Mooie servetten Sleutelhanger