Nu het weer kouder wordt komen er waarschijnlijk ook vaker stamppotten op de tafel te staan Welke stamppot vind jij nu echt lekker?
ohh heerlijk boerenkool met worst en spekjes en een jus Oh en beetje mosterd erbij en eten maar heb het denk dit jaar alweer 5x op
Andijvie, boerenkool, zuurkool, hutspot. Maar ik vind (verse) hachee het lekkerste. Dus bijna allemaal hihi.
Hutspot Stampot sla Stampot met spruiten Stampot boerenkool Stampot koolraap Uhmmm eigenlijk alle stampotten wel
Heb gisteren toevallig hutspot op.. met rookworst, gebakken spekjes.. en jus met uitjes.. heerlijk!! Boerenkool is ook erg lekker, zuurkool vind ik heerlijk, en dan vooral dag later.. lekker opbakken! Rauwe andijvie stampot met spekjes is ook lekker, of rode bieten stampot. Komt wel goed van de winter haha.
andijvie stamppot met spekjes erdoor en een beetje mosterd en dan met rookworst! hmm vanavond wordt het rode kool stamppot
Wortelstamp nr 1! Gewoon de aardappels koken, wortels + uien koken door elkaar stampen, klontje boter erbij en eten maar!! heerlijk!! offtopic; Esmée is bijna 1 mag die al stamppotten??
Nr. 1 = Hutspot!!!!!! Lust ze allemaal graag, en mijn man en zoontje ook dus wij hebben er al weer een aanal op.
geen een. ik vind het gewoon weg vies, niet lekker. als ik moet kiezen dan is wel rauwe andijvie met geruld gehakt. met een speklapje. als ik er al aan denk ga ik over mijn nek. we maken hier ook 2 potjes eten als manlief wel stamppot wil. groetjes
Hutspot! Aardappelen, uitjes en wortelen in de snelkookpan gooien. Zout, peper en een klontje boter er bij. En 15 minuten later is het klaar. Heerlijk. 3 speklapjes erbij bakken, een lekkere jus erbij maken en smullen maar. Ik weet wel wat we vanavond eten!
Ow jammie, stamppotten! Ik vind ze allemaal wel lekker! Rauwe andijvie met spekjes is favoriet!! En een paar jaar geleden kreeg je als je een paar unox rookworsten kocht zo'n stamppot-recepten-boekje gratis. Daar staat een stamppot in met chinese kool en ananas, die is ook echt lekker!
hmmm gister andijvie stampot gehad met spekjes en rookworst. Jammie jammie. En zuurkool uit de oven gaat er ook altijd in. Zuurkool koken, gehakt rullen, puree maken. Eerst gehakt in de ovenschaal, daarop zuurkool, daarop geraspte kaas en ananas, en daarop puree, wat paneermeel erop. Even in de oven een korstje erop en smullen maar
Gister had ik et makkelijk, zakje gesnede wortel en ui van de Plus, aardappels geschild en in stukke in de pan, tegelijk met de wortel en ui, late koke.. ondertusse spekies in boter bakke.. aardappels en wortels/ui even stampe, spekkies er door.. zakje jus met uitjes door de overgebleven boter doen met wat water.. en dan stampot op bord doen, kuiltje in het midden maken, daar de jus in.. en dan de rookworst even in de magnetron.. in plakkies snijde, en op bord doen. Klaar! Heel simpel en heel lekker
Met stip op 1 Boerenkool en zuurkool. Alleen zuurkool eet k nooit want mijn man lust het niet. Boerenkool: Aardappels schillen en in de pan doen. Boerenkool er op worst er boven op deksel op de pan en 25 min gaar koken. Worst er af afgieten en stampen maar!!