Nou dan is het hier maar simpele stamppot: rauwe andijvie met uitgebakken spekjes boerenkool met worst hutspot (alleen wortels en uien/ kan ook nog bruine bonen erbij) met worst zuurkool met ananas en gehakt Ik ga maar eens wat nieuws proberen van wat ik hier lees.
spruitjes stampot met gebakken spekjes en ui rauwe knoflook melk en nasikruiden hutspot met riblappen er door heen gestampt en veel verse pepper andijvie stampot half gekookt half rauw met gebakken spekjes en melk dat waren de lekkerste van mij
Wat een fijn topic! Ik heb al leuke ideeen opgedaan voor komend stampottenseizoen Dit zijn ook nog lekkere variaties: Boerenkoolstamppot met ketjap, sambal en seroendeng. Preistamp met zongedroogde tomaatjes en boursin.
Stamppot met veldsla en spekjes met een gebakken ei eroverheen. Niet heel spannend, wel verschrikkelijk lekker.
heel simpel, Stoofperen schillen en klokhuis eruit dan koken in water met kaneel en suiker, aardappelen koken dan bij elkaar en doorelkaar stampen en dan vlees na keuze en klaar
Ohh bietenstamppot is zo lekker! Probeer ook eens sla stampot, dat is een heerlijke lichte stampot met wat frisse smaak. @Adje ik stond vanmiddag nog te bedenken wat ik ging doen met 2 blikken mais. Thanx, ik ga de maisstamppot zeker maken!