pregnyl

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door spannendetijden, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    goeiedag verloskundigen
    ik zit met een vraag voornamelijk voor mezelf maar ook voor de andere meiden op het forum en topic vruchtbaarheidsbehandelingen.

ik heb namelijk 15feb mn 2e iui gehad. dus zaterdags een pregnyl spuit. nou heb ik normaal gesproken begint een dag of 3a4 vóór mn NOD mn borsten zeer te doen. vorige maand (bij eerste iui en pregnyl) op 5dagen voor NOD in de avond begon ik ze al te voelen en dag van NOD was t over! maar nu begon ik ze vrijdag al te voelen en vanaf zondag doen ze ECHT zeer!! en niet alleen mn tepels maar ook als ik de zijkant aanraak doet t zeer! en ik heb af en toe wat lichte beginnende ongi krampen
    nu vroeg ik (en de meiden) me dus af...hoeveel invloed kan de pergnyl hebben op kwaaltjes/symptomen?!
    ik zelf dacht namelijk dat de pregnyl zo minimaal was dat het geen invloed/bijwerkingen kon hebben. :(

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Hoi,

ik ben bang dat ik als verloskundige te weinig af weet van de bijwerkingen van Pregnyl. Ik kan wel wat bedenken, maar ik denk dat als julie het zeker willen weten, dit toch echt even aan jullie gyn moeten vragen. Sorry.

Groetjes Brigitte

3. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes

evengoed bedankt!!!
    ik zal bij het eerst volgende bezoek eens wat vragen opschrijven!
    groetjes ons

Deel Deze Pagina