hoi hoi 4 weken terug heb ik een vroeg tijdige miskraam gehad ik zou nu eigenlijk mijn sprong moeten hebben en gisteren mijn vruchtbaarste dag ik heb gisteren een vrij donkeren lh streep gehad maar niet zo donker als controle streep en vandaag is ie weer afgenomen heb ik gister nu toch mijn eisprong gehad? en hoe klussen jullie ik klus 1x per dag de 5 dagen ervoor is dat voldoende of doe ik iets verkeerds nu ik weet het echt allemaal niet meer om eerlijk te zijn word er niet meer goed van gr
mijn VK vertelde me ( had ook een vroege mk) dat ik deze als een ongi kon zien en zo verder kon tellen naar mn eisprong, en idd 2,5 week later kwam mn ongi door, klus gewoon zoals je gewend bent en er zal vast een dezer dagen een eitje bevrucht worden ! een maand later zwanger (hamdullilah : godzijdank)
ECHT das SUPPPEEERRR geweldig meid, en meteen zwanger geraakt das mooi ik hoop ook dat ik geluk ga krijgen ik heb wel weer krampjes vanmorgen dus mss toch een eisprong ik zal straks nog eens testen vanuit die mk zou ik vandaag weer een eisprong moeten hebben pfffff hoop het zo gr
das best moeilijk moed houden met zo`n lange maand vol hormonen en waarom er zit niet eens iets het is zo vermoeiend ik ben kei moe maar moed houden doe ik wel ben alleen echt letterlijk moe ik slaap veel erdoor
Owh wat goed nieuws ik heb dus afgelopen zondag een mk gehad 5weken 5 dagen... Ik hoop dat mijn cyclus dus niet van slag is
ik weet precies waar je t over heb, die hormonen gierden constant door me lichaam, t ene moment was ik hoopvol en de andere kon ik alleen maar janken om mn miskraam, ik geloof sterk in god en daarmee ben ik er echt door heen gekomen, wat ook hielp was dat we op vakantie waren en ik eigenlijk helemaal niet meer aan mn eisprong gedacht of de periode erna, toen ik eenmaal op mn NOD was beland en nog niet ongi geworden was ( ben altijd op tijd ) wist ik t meteen wens dit jou en alle dames hier toe!
@asilah ja das echt super nieuws ja tja er niet aan denken word moeilijk en tja op vakantie gaan heb ik geen geld voor hihihhihi maar ik kan mij voorstellen met wat je bedoeld ik ga mijn best doen @naiobi ja hoop het ook voor je gr
ik heb getest op ovulatie maar streep is echt helemaal weg gisteren had ik een half streepje staan wel donker nu ik terug kijk zie ik op eergister ook echt een donkere zijkant heb ik nu mijn eisprong wel gehad maar heb ik niet goed getest of moet ie toch nog komen maar dan is de vraag ik heb nog nooit meer als 30 dagen een cycles gehad mijn klomp breekt echt snik snik snik snik