bruine afscheidings vraag(sorry)

Discussion in 'Zwanger worden' started by NookY, Jun 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NookY

NookY Fanatiek lid

May 12, 2010
    2,263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    ik heb een vraagje,
    Ik ben op 13mei met de pil gestopt waardoor ik niet weet hoe me cyclus loopt maar heb sinds 3dagen last van pijn in me onderbuik maar niet alsof ik ongesteld moet worden....ik had gister ochtend een beetje roze bloed verlies alleen tijdens afvegen zeg maar nog geen uur later is het over gegaan in bruine afscheiding het is nu nog niet weg maar wel alleen als ik afveeg zeg maar...heb niet meer buikpijn etc....maar vroeg me af wat het kon zijn?is het een teken van innestelbloeding of wat?en ik heb ook niet gevoel alsof ik ongesteld moet worden

2. Charlie2006

May 17, 2010
    65
    0
    0
    een innestelings-bloeding is volgens mij maar minimaal, maar wel bruinig heb ik gehoord van een vriendin.
    Helaas heb ik hier nog geen ervaring mee.

Maar rozig 'afveegbloed' is bij mij altijd een teken dat mijn ongi eraan zit te komen!
    ff afwachten dus!

Succes meid !

3. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    4,155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    het zou heel goed innesteling kunnen zijn maar ja.. kan idd ook heel goed de aankondiging van ongi zijn.... sorry maar denk dat je toch nog een weekje moet wachten..iig succes!

4. NookY

NookY Fanatiek lid

May 12, 2010
    2,263
    1
    36
    ah maar dan zou ik toch ook het gevoel moeten hebben dat ik ongi word?ik ga zo zoiezo de dokter bellen want dat kreeg ik te horen van een kennis dat ik wel ff de dokter der voor moest belle en het is ook maar minimaal...het is nu nog alleen tijdens afvegen en dat ik echt meschien maar 1klein puntje per keer echt raar ik laat wel ff weten wat de dokter zegt

5. femke1987

femke1987 Actief lid

Jun 11, 2009
    416
    0
    0
    het hoeft niet zo te zijn dat je nu buikpijn krijgt als je ongi moet worden je hebt hier voor de pil geslikt de je minstruatie werd daar door geregeld en nu moet je lichaam het zelf doen

maar het kan ook indd een innestelingsbloeding zijn gewoon nog even afwachten en als je het echt niet vertrouwd gewoon de dokter bellen

veel succes

6. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

Apr 25, 2010
    2,998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    toen ik weer ongi was na de pil had ik helemaal geen buikpijn terwijl ik normaliter krom lag!
    Ik zou als ik jou was gewoon afwachten, je zal of ongi worden of niet. en als je dan werkelijk overtijd bent kan je een testje doen.

7. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Een innestelingsbloeding kan ook als een lichte menstruatie zijn, ik ben daar een levend voorbeeld van deze zwangerschap.
    Maar het kan heel goed een ontrekkingsbloeding zijn toch?

8. NookY

NookY Fanatiek lid

May 12, 2010
    2,263
    1
    36
    thnx de dokter zei ook ff afwachten dus wacht in spanning af:)wel heel spannend zeg maar en hoor meer meisjes met dat soorten klachten die zwanger waren dan

9. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Is het niet een beetje vroeg voor een innesteling??? Ik zou dan eerder aan een ovulatie-bloeding denken.....

10. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

May 5, 2010
    2,645
    0
    36
    Twente
    Ik zit hier ook in spanning op het wachtbankje. Mijn nod is 10 juni. Ik heb 26 mei duidelijk mijn eisprong gevoeld en 30 en 31 mei heel licht bruinverlies. Dus dit zou een innestelingsbloeding kunnen zijn. Verder voel en merk ik wel wat maar voor een test is het echt nog te vroeg.
    Ik ben zo benieuwd!! Over een weekje hoop ik meer te weten.

Succes!!

11. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    4,155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    #11 wendy2010, Jun 3, 2010
    Last edited: Jun 3, 2010
    spannend he dat wachten... hoop dat je snel resultaat hebt.. en dan het liefst positief natuurlijk!

12. NookY

NookY Fanatiek lid

May 12, 2010
    2,263
    1
    36
    Super spannend en ik heb nu nergens meer last van geen afscheiding etc....:Dheerlijk:)en voel van alles wat ik niet ken en voelt wel of ik zwanger ben dat gevoel heb ik maar ik wacht nog steeds trouw...alhoewel het wel moeilijk is...

Share This Page