Hallo dames, Sinds een week of 6/7 heb ik een mirena spiraal, sinds het zetten vloei ik aan 1 stuk door, in het begin oud bloed en nu vers bloed net als een menstruatie, de hele dag door en dat al 6 weken lang... ik weet dat er dames zijn met goede ervaringen maar ik vraag dames die er minder goede ervaring mee hebben of sportgelijke klachten en wat hebben jullie gedaan?
Nou ik ben de eerste 5 maanden bloed verloren. Daarna mijn 'gewone' cyclus. Maar mijn ha had van te voren gewaarschuwd dat het ongeveer 6 maanden kan duren voordat het op de rit is, dus ik moest het ook die maanden de kans geven, anders kon ik er net zo goed niet aan beginnen. En ze had gelijk. Dus als de 6-weken-controle goed is, zou ik het echt even de kans geven.
Ik kreeg er cystes van, moest er meerdere keren voor naar het ziekenhuis, maar moest me geen zorgen maken... Ik heb hem eruit laten halen en nu nergens meer last van. Ze kwamen er trouwens achter omdat ik mijn spiraal in mijn baarmoeder voelde schrapen en mijn uitstrijkje niet goed was.