Er is nog al wat enige verwarring over de stand van de baarmoedermond stand voor NOD. De een zegt als je zwanger bent staat hij laag en de anderzgt hij staat hoog. Nu dacht ik dat het wel leuk is om een pol te maken. Ben je nog maar net zwanger en je hebt je stand baarmoedermond bij gehouden kun je hier stemmen. 1 dag voor de NOD, staat hij laag of hoog. en is gelijk of niet gelijk aan (ongeveer) een week geleden.
ik weet alleen dat tijdens je vruchtbare dagen je baarmoeder hoog en open staat...daarvoor laag en dicht (dus ook erna)... ook als je bevrucht bent sluit de slijmprop de baarmoeder en zakt hij weer grtz Ramona
het zou wel leuk zijn als er wat mer gestemd word, dan krijg je een goed overzicht. Ik ben zelf namelijk nu al verbaasd, ik dacht echt dat de baarmoedermond als je zwanger bent laag en goed te voelen moet zijn. Ik hoop echt dat er veel gestemd word
Hoi Dames, Even een vraagje....ik heb een paar dagen geleden toevallig gevoeld hoe mijn baarmoedermond stond...en ik heb hem nooit kunnne vinden maar nu wel en het lijkt wel een soort inktviszuignapje maar dan heel zacht! Zit er ook verschil in structuur(hard of zacht) als je zwanger bent of niet? groetjes Eva