Het duurt nog even maar 2014 loopt op zijn einde! Na een vervelend jaar zoals de meeste van jullie wel weten ga ik 2015 met volle glorie te gemoed! Ik heb sinds vorige week eindelijk mijn eigen plekje een nieuw huis in Delft een leuke grote flat voor mij en de jongens! Weg bij mijn ex en de scheiding is zo goed als rond! Onverwacht tot over mn oren verliefd geworden op de meest lieve man die ik me maar kan bedenken! Een leuke baan waar ik alweer bijna 4 mnd met onwijs veel plezier werk! Twee hele lieve kindjes waar ik zielsveel van hou! Ik sluit vervelend 2014 langzaam af en kan niet wachten wat 2015 mij gaat brengen! En ik wil iedereen hier alvast veel geluk liefde en gezondheid toewensen voor het nieuwe jaar!
Dank jullie wel! Ik ben er nog niet merk nu pas wat een impact de hele situatie op me heeft gehad. Ik ben vooral erg moe en behoorlijk emotioneel. Alle stress en zenuwen komen er nu uit maar ik heb rust in mn eigen plekje ik voel me er veilig en slaap er heerlijk!!!
Veel geluk in je nieuwe stekje met je lieve kindjes. Het is niet niks wat je allemaal meegemaakt hebt, dus denk ik dat het normaal is dat je moe en emotioneel bent. Neem er maar je tijd voor. Wat vandaag niet is, is morgen. Alvast fijne feestdagen!
dikke dikke dikke kus voor jou gekske! en een heel gelukkig 2015 met je nieuwe lover en je twee mannen
Leuk meis., Ben je in Delft komen wonen wat gaaf. Als je wil kunnen we elkaar in het echt ontmoeten. Je bent dapper geweest veel geluk met je nieuwe toekomst voor jou en je kids.
Top meis het is je gegund! Hopelijk wordt 2015 het jaar van hou, je kuds en je nieuwe lover! 😘
Wat kan een jaar dan veel verschil maken....van de hel in de hemel! Ik ben zó blij voor je, het is jou en je mannetjes van harte gegund. Geniet en alvast een prachtig liefdevol 2015 gewenst! 💛💫🌟💫💛
Dan wonen wij heel dicht bij elkaar. Ik woon rode dorp. Tegen over bib en moskee. Ik kijk op de trambaan.