en dan met mijn volle buik met chips en cola ren ik en ren ik en jaa hoor ik vang heem weer joeppiej en dan ga ik hem gooien hier komt die de bal is voor: -rach 84 -patroeska -saffie komt die! en vangen maar
ik neem even een rust de chips en cola zijn me toch teveel geworden en te hard gerent morgen ben ik er weer dames wel na me dutje hoor
hhaha heb ik hem 2 keer gemist.. solly maar lag met migrane in bed.. tja dan kunnen jullie wel gooien maar dat heeft geen zin.. ik ga nu ook even naar de markt dan weten jullie dat lekkere afleiding zo..
ik ben er weer tussendoor lekekr film te kijken dus kan nog wel eens geberuen dat ik de bal gaat missen maar ga superr hard me best doen en heeeeel hard rennen maar moet hij wel eerst gevangen worden natuurlijk .. ben benieuwd zit nu nog lekke rop mijn wachtbankje alleen zonder zak chipps nu
ja ik ga steeds in de reclame hier even opnieuw kijken of ie alweer opgegooid is..maar nee hoor niks..ga even wat drinken, doe maar geen rpik want dan krijg ik steken in mn zij
nou, aangezien ik de laatste gooier was, ik heb blijkbaar verkeerd gemikt, dus kreeg m net op mijn hoofd en gooi dus maar opnieuw... 8) stand in de mand en de bal is voor: patroeschka yippieajee taliaa moes natasssie juut26 sorry, kon niet kiezen 8) ben benieuwd 8) hihi
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa hebbe die kip! Ehm ik doe de stand in de mand en de bal is voor...... Iemand die getrouwd is of Iemand die zichzelf mooi vind of Iemand die niet zwanger is of enneh je kunt ook gaan overdrijven door te zeggen dat je alledrie bent (zoals ik gniffel)
en nu ik aan de beurt! ik ben getrouwd! en niet zwanger! dus aan 2 van de 3 voldoe ik... wil eerst een paar kilo eraf en dan vind ik mezelf ook weer mooi..dus gevangen!
jiepppiieej ik vang hem, want voor zover ik weet ben ik niet zwanger whoeppije.. ik ga hem ook zo eens proberen de bal is voor... -iemand die uri geller kijkt/ heeft gezien - iemand die de winter terug wil -iemand die grote voeten heeft