Gevangen; niet handsfree bellen en ik kan een fietsband plakken De bal is voor: - Iemand die prodent tandpasta gebruikt - Iemand die een Kodak fototoestel heeft - Iemand die een Sony Ericson telefoon heeft
Oh zeker hoor, zo zit ik ook in de auto. Eerst deed mijn man dat nogal en zei ik altijd 'hou toch eens op met dat gescheld', maar nu heb ik het helemaal overgenomen, zelfs nog in ergere mate. Zomers moet ik uitkijken wat ik allemaal zeg met het raampje open !
gelukkig ik ben niet de enige dus, maar lang leve de airco zal ik zo zeggen! En ik vang de bal van sandraeningrid. Ik heb namenlijk prodent tandpasta. (en aquafresh, en meridol, en elmex ) Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die buikpijn heeft. - Iemand waarvan het kindje/de kindjes slapen of naar school zijn. - Iemand waar het zonnetje ook zo heerlijk de huiskamer in schijnt!
oh ja en het zonnetje schijnt hier ook heeerlijk. en de bal is voor.. ~iemand die al meer dan 3 koppen koffie op heeft ~iemand die vandaag de deur helemaal niet uitgaat ~iemand die wel eens een gedicht heeft geschreven
Hebbes Ik heb de griep en ga de deur niet uit De bal is voor iemand die: ~minimaal 3 keer per dag handencreme smeert ~gisteravond House heeft gekeken ~iets roze draagt vandaag
Ja, hier een roze uhm uhm ondergoed . Whaha! Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die zo lekker buiten gaat wandelen. - Iemand die een huisdier heeft. - Iemand die de/een slaapkamer aan het verbouwen is.
de bal is voor: iemand die niet had verwacht dat er vanmorgen sneeuw lag iemand die vandaag een verjaardag heeft iemand die 's morgens niet ontbijt
Hihi, ik rijd wel gewoon achter je aan! haha! Nee, wij doen lekker hier een blokkie om! Ik vang je bal, als ik tenminste nog op tijd ben, en niemand me voor is.
Ja, ik heb de bal gevangen, ik ontbijt smorgens nooit. En ik had niet verwacht dat er vanmorgen sneeuw lag, want dat lag er ook helemaal niet . Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die nog in pyama zit. - Iemand die op het werk is. (en dus illegaal ballen aan het vangen is) - Iemand die vakantie/vrij heeft.
ik vang hem ook weer ik ben vandaag vrij laatste dagje helaas de bal is voor: iemand waarbij er geen sneeuw lag (hier in Noord-holland namelijk wel) iemand die niet van wandelen houdt iemand die niet zonder zwangerschapspagina kan
Ja gevangen! ik ontbijt eigenlijk nooit s'ochtends en het is erg slecht maar ik moet een paar uur wakker zijn voordat ik kan eten. Stand in de mand en de bal is voor: * Iemand die veel kaarsen in huis heeft * Iemand die vanavond spagetti gaat eten * Iemand die vandaag nergens zin in heeft Liefs
Jeetje wat gaat dat hard hahahahaha en ik zit maar zwaar te bedenken wat ik neer moest zetten hahahaha
Butterfly, even een tip om wel de bal te kunnen vangen. Doe het in 2 berichten, op pas je eerste bericht aan. Dus eerst roep je dat je hem gevangen hebt. Dat bericht zet je op OK, dan ga je pas bedenken wat voor eisen je steld aan de volgende bal! Succes!