Whaha, idd joldeg! Nope, deze mag ik ook niet vangen . Saartje, dan ben jij wel mega snel als je het zelfs zitttend op tijd red!
Uhm :-k , ik zit er wel steeds dicht bij, mijn vriend moet wel werken van het weekend, maar ik niet [-( .
Ik dacht voor het eten even snel nog wat aan mn conditie te doen maar helaas, het eten is klaar dus ga er nu vandoor! Wie vangt hem?
de bal is voor: iemand die belasting terug krijgt van 2007 iemand die dit weekend een nieuwe auto gaat halen iemand die fan van "live" is
Ik krijg belasting geld terug van het jaar 2007..... de bal is voor: -Iemand die ook een 10 min gesprek heb van haar zoontje/dochterjte op het KDV, -Iemand die vanavond laat moet werken, -Iemand die nog moet eten..
he he, eindelijk mag ik vangen: ik heb nog niet ontbeten en de bal is voor.. ~iemand die blond haar heeft ~iemand die haar tong kan krullen ~iemand die maat schoen 40 of kleiner heeft zoo, deze moet toch wel gevangen worden.. als er iemand wakker wordt..
gevangen, Heb schoenmaat 37.... de bal is voor iemand die: - ook vroeg op moest, - slecht geslapen heeft, - geen zin heeft om naar haar werk te gaan.
slecht geslapen blegh. slaap zo licht sinds ik zw ben! en de bal is voor.. ~iemand die nog een was moet draaien ~iemand die vanvond niet hoeft te koken ~iemand die meer dan een tube/pot mayo per week opmaakt
Gevangen! Ik moet de was nog doen... :x De bal is voor... - iemand die vandaag gaat zwemmen - iemand die vandaag naar de sportschool gaat - iemand die ontbeten heeft met Cornflakes Gr Otje
gevangen: (vanmorgen cornflakes gehad) De bal is voor: -iemand die een drukke weekend tegemoet krijgt - de bovenverdieping nog moet opruimen. -die het erg koud heeft in huis.
gevangen! ik moet de bovenverdieping nog opruimen (lees stofzuigen dweilen, enz) en ik heb het koud, kachel is nog niet warm genoeg! de bal is voor : iemand die een gesloten keuken heeft iemand die geen zolder heeft iemand die morgen moet werken
en de bal is voor.. ~iemand die minder dan 1x per half jaar naar de kapper gaat ~iemand die epileert ipv scheert ~iemand die nog nooit met het vliegtuig is geweest