het regent hier namelijk en ik eet vanavond brood (vanmiddag al warm gegeten, omdat ikvanavond moet werken)
stand in de mand en de bal is voor iemand die - huishouden als hobby heeft,(ik niet dus) - net een poepbroek van haar kind heeft verschoond - die zin heeft in een warm bad Groetjes kikker
een lekker warm bad, met een lekker olietje erin, muziekje op, iemand die voor de kindjes zorgt terwijl ik eindeloos kan debberen..... maar helaas, geen bad in huis stand in de mand en de bal is voor: iemand die het koud heeft iemand die ook nooit bij is met de was iemand die zijn huis al heeft versiert voor pasen
Jaaa, gevangen! Ik heb het koud! Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die de bal al 30x gevangen heeft. - Iemand die meer dan 3000 of minder dan 500 berichten heeft op het forum. - Iemand die eigenlijk veel te vaak hier is!
ik heb minder dan 500 berichten hier! En de bal is voor... - iemand die nooit make-up gebruikt - iemand die eerst is getrouwd en daarna ging samenwonen - iemand die in een portiekflat woont succes met vangen!
Gebruik nooit Make-up! Stand in de mand en de bal is voor: -> iemand die net uit bed kom, ivm middagdutje ->iemand die op het moment gek is op (hazelnoot)pasta op brood -> iemand die nog op school zit/aan het leren is voor studie vangen maar!
ik doe nog een studie! En de bal is voor: - iemand waarvan de voornaam begint met een A - iemand die de naam van de partner draagt - iemand die van gerbera's houdt!