De bal is voor: -> iemand die morgen naar school moet ->iemand waar nu een kat op de ban ligt te slapen ->iemand die nu zo moe is, net uit bed kom,maar weer terug wil
hier ligt een kat op de banK! de bal is voor iemand die morgen visite krijgt van iemand van dit forum die dit jaar gaat trouwen die kaarten maakt
hahaha moes komt morgen met de kids bij mij... ik ga trouwen in augustus en ik maak kaarten na hij is voor iemand die rookt en zwanger is drinkt en zwanger is ik bedoel alcohol of allebij
ja ik vang - ik drink (van alles, behalve ALCOHOL) en ben zwanger! ja hoor anders komen we nooit door
hoezo ongeduldig haha moet het wel een kans geven anders kunnen we net zo goed een ander spel spelen, komt vast nog wel iemand voorbij
nou je zei drinkt, niet specifiek alcohol dus.. maar goed dan niet! kunnen we nog wel even wachten denk ik, de meeste vrouwen doen dit toch niet..
Toen ik net een paar dagen wist dat ik weer zwanger was, hadden we een feestje op het werk. Pas toen ik mijn glas champagne bijna half leeg had, realiseerde ik me dat ik zwanger was... Is deze zonde 'erg' genoeg? En dan te bedenken dat ik normaliter haast nooit drink, behalve een glaasje witte wijn...
De bal is voor iemand die: - ook stad en land afzoekt naar leuke (én betaalbare) zwangerschapslingerie - net gebeld is door haar partner met de mededeling dat hij later thuiskomt (Ze hebben de achterruit van de auto van mijn man ingeslagen en nu moet hij wachten op de politie en een monteur die een noodruit kan inzetten. Gelukkig is het een leasebak...) - morgen gezellig gaat (uit) eten met vriendinnen
nieuwe: De bal is voor iemand: - Die deze ronde alweer niet zwanger was - die vandaag voor niks naar het werk is geweest omdat er geen werk was (zoals ik dus) - Die nog nooit de bal gevangen heeft.