En de bal is voor: ~iemand wiens naam met een O begint ~iemand die een koekoeksklok heeft ~iemand die morgen boodschappen gaat doen Makkie toch? GOOIT!
en de bal die is voor.. ~iemand die op een laptop zit te internetten op dit moment ~iemand die geverfd haard heeft ~iemand die zijn was nog ouderwets buitenhangt als het weer goed is.. ennnn gooi!
Stand en de bal is voor: -> iemand waarbij manlief nog lig te ronken in bed ->iemand die ontbijt met kop thee en een (1) boterham. ->iemand die best terug naar bed zou willen op het moment dat je dit leest. Vangen maar!
Yep ikke! Ik wil best terug naar bed, maar lig er nu al vanaf dinsdag avond in (ziek en koorts) dus ben nu ff benee en ga zo de bevalling kijken en weer lekker tukken.
Deze bal is voor iemand die NOOIT n zonnebril draagt 8) NOOIT zou willen trouwen NOOIT aan zelfbevrediging zou doen
:-s mijn berichtje was donderdag geplaatst het ging er dus om wie vandáág boodschappen ging doen...foei
Ja, hebbes! Ik (of eigenlijk wij) willen nooit trouwen! Ik zie daar echt het nut niet van in . Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die dubbeldrankt ook zo lekker vind. - Iemand die net lekker koffie met een koekje op heeft. - Iemand die zijn/haar kindje moet vershonen of dit net heeft gedaan.
en de bal is voor.. ~iemand die vaak alleen in t-shirt en onderbroek door het huis loopt ~iemand die vaak naakt door het huis loopt ~iemand die wel eens op een naaktstrand heeft gelegen
ik loop vaak allen in Tshirt en onderbroek door het huis, de 2e ook weleens de 3e.. uhm.. niet dat ik me kan herinneren bal is voor: - vrouwen die besneden zijn - vrouwen die grotere voeten als maat 40 hebben - vrouwen die plastische chirurgie overwegen
Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die het koud heeft. - Iemand die nu nog in pyjama zit. - Iemand die vanavond vroeg naar bed gaat/wil gaan
Ja heb het koud! iemand die luistert naar radio 538 iemand die bruine oogschaduw op heeft iemand die 2 ringen om heeft
en de bal is voor ~iemand die elke dag minstens 1 appel eet ~iemand die met 10 vingers typt ~iemand die gelooft in God
Ik geloof in god en ik type met 10 vingers! De bal is voor iemand die: - een grote fan is van matchbox 20 - een blonde labrador heeft - volgend weekend een weekendje weg gaat