De bal is voor: -> iemand die nu verschrikkelijk moe is en naar bed gaat ->iemand die op een schoolplein kijkt, uit huis. -> iemand die 3 of meer soorten huisdieren heeft Ik gooi.......................nu!
oeps...leonietje...je bent iets te laat! Misschien een tip, int 1e berichtje vangen en daarna het nieuwe spelletje. Misschien kan je die van mij beantwoorden.
VANG! Ik heb 3 soorten huisdieren: 2 katten, een hond en een hamster! En de bal is voor: - Iemand bij wie het nu zonnig is - iemand die de smurfen van de AH spaart - iemand die nu thee of koffie drinkt
Ja hier thee! Catch! En stand in de mand en de bal is voor: - iemand die zijn kindje nu de fles gaat geven - iemand bij wie de kat uit het raam aan het staren is - iemand die de ramen in de woonkamer open heeft staan om het te laten luchten. En gooi!
Whahaha, dafje, ik was eerder, maar ik vang jou bal er meteen achteraan! De ramen staan hier heerlijk open! (wel met verwarming aan hoor) Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die ook zo een hekel heeft aan zegeltjes, bonntjes, dukaten, smurfen en andere troep die je bij de kassa krijgt. *ergert zich vreselijk* - Iemand die vandaag heerlijk vrij is. - Iemand die hoopt dat het gaat sneeuwen.